• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Sladdis
    ma86 skrev 2011-11-23 20:22:54 följande:
    Jag lämnar gruppen. Har fått mitt tredje missfall nu. :( Så nu blir det utredning..

Usch så tråkigt. Beklagar!Rynkar på näsan
  • SommarDahlia

Vi tänkte egentligen berätta för våra föräldrar nästa helg då vi ska på julbord. Vi har lite som tradition att min och hans familj åker å äter julbord tillsammans nånstans, så det hade varit perfekt. Men eftersom vi står våra familjer väldigt nära och pratar nästan varje dag så blev det ohållbart när jag mår pest och är typ helt osocial så vi berättade för att dom inte skulle tro att det var nåt annat som va fel..

Jag inte sett nåt mer blod och mår fortfarande pest med växtvärk och diverse så jag hoppas att läget är lungt med plutten i magen, får se på måndag i vilket fall! Känns skönt nu att jag hade bokat tid redan.

När jag berättade för mina föräldrar med sonen så gav jag dem en lite fotoram, där fotot ska sitta skrev jag en lapp där det stod typ "Hej mormor o morfar, ramen får ni nu men foto på mig får vänta tills oktober, ses då"  ja, nåt sånt.. :)

• Sladdis

Idag går jag in i v. 8 (7+0)!!Solig

Mår sämre än tidigare och fick Lergigan comp utskrivet igår. Kan inte påstå att illamåendet försvann men de tog bort topparna så jag kommer att kunna jobba iaf.Glad

• SommarDahlia
    Sladdis skrev 2011-11-24 07:42:17 följande:

Idag går jag in i v. 8 (7+0)!!Solig

Mår sämre än tidigare och fick Lergigan comp utskrivet igår. Kan inte påstå att illamåendet försvann men de tog bort topparna så jag kommer att kunna jobba iaf.Glad

Skönt! mina lergigan comp i kombination med beviplex forte gör att jag mår nästan normalt på dagarna, tyvärr kommer illamåendet på kvällarna oavsett.. Det brukar dyka upp lagom till karln kommer hem vid halvfem, stackars karl!  Glad
  • Angeliic

Har fortfarande inte alls mycket graviditetssymptom så ibland undrar jag om jag verkligen är det Obestämd Visserligen har jag fått 5 positiva tester , men märker inte alls av det. Hm. Om man ändå hade fått gå på ett vul. 

• Tolle83

Imorse kom första kräkningen.. De har ju bara varit en tidsfråga tills de var dax.. Jag hatar att kräkas!!

• ma86

Tack allihopa! :) ja, jag hoppas att nästa lilla pyr vill stanna. Jag ger aldrig upp hoppet! :) lycka till alla ni andra och jag beklagar till er som fått missfall!

• Angeliic
    Angeliic skrev 2011-11-24 08:39:04 följande:
    Har fortfarande inte alls mycket graviditetssymptom så ibland undrar jag om jag verkligen är det Obestämd Visserligen har jag fått 5 positiva tester , men märker inte alls av det. Hm. Om man ändå hade fått gå på ett vul. 
    Såklart börjar jag må jätteilla nu. Man ska aldrig ropa hej för tidigt
Svar på tråden Juli bebis 2012