• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Sladdis
    Tvåbarnsmamman78 skrev 2011-12-11 16:10:29 följande:
    Då kom det lite blod imorse. Igen. Inte så att det rinner men ändå. Blir ju orolig. Och så är man inte hemma utan i London.
    Tänker begära ett vul så fort vi kommer hem. Orolig..

Usch då. Styrkekramar! Hoppas det inte är något!
  • Tvåbarnsmamman78

Jamtlandstatus: hur har du haft? Känns jättejobbigt när man inte är hemma i Sverige. Kan ju inte göra så mycket än att hoppas på det bästa. Kram på dig och alla andra

• Jamtlandstaus

Jag hade knappt märkbara färgade flytningar i fredags, en liten blödning vid nr2 mitt på lördagen o åter knappt märkbart färgade flytningar i dag. Haft som mensvärk/molvärk sedan i torsdags och känt av som nyp/hugg på sidorna av livmodern(?) några gånger.
    Skulle just vara ironiskt om pyret skulle dö dagarna efter jag blivit lugnad av att se ett pickande hjärta!
    Hur länge är du i London? Inge roligt att vara utomlands när sånt händer!

• Blåklockan79

Går in i v 12 idag, men ska på VUL och lär bli tillbakaflyttad några dagar iaf. Nervös är bara förnamnet...

• Tvåbarnsmamman78

Kommer hem på tis kväll och tänker ringa min bm på ons så hon fixar en tis till mig. Har även fått jätteklåda som kommer på kvällarna. Jättejobbigt

• Angeliic

Här kom det också lite blod nu när jag var på toa. Blir ju såklart supernervös. Inte så att det rinner men det kom lite på pappret. Har inte ont eller så - men har ändå ringt till gyn som ringer tillbaka om 1 timme drygt sen blir det vul. 

Hade ju "mens" 6:e november men reagerade då på att det var så lite osv och testade positivt så vet inte om det är något sådant nu också. Men nu ska jag in på vul - vad de än säger. Bröt ihop totalt härhemma. Jävla skit  

• Woogie

Hej alla! Jag hoppas att det löser sig för alla er som har blött!! *håller tummarna*

I helgen var vi på kalas hos min svägerska, C´s storasyster, då både hennes yngsta och hon själv fyller år nu i december. Vi har redan berättat för resten av C´s familj, så vi skulle berätta det för dem med, fast det visade sig att C´s mamma redan hade svallrat :o) Det visste vi iofs redan om, hon kan inte hålla en hemlighet alls... :o) MEN, då berättade svägerskan att de också väntar en 3:a, vilket var helt nytt för alla andra, och hon är dessutom också beräknad till mitten av juli då vi hade samma ÄL-datum!! Så jäkla kul! Nu får vi bara hoppas att de stannar där de ska, båda två.

Jag kan fatta mer eller mindre avgörande beslut i mitt liv utan att fråga på FL först!
  • Angeliic

Ska in på vul klockan 14:00. Pratade med en sån snäll BM som var väldigt förstående. Så nu håller jag bara tummarna!

• SommarDahlia

Håller tummarna för er alla som behöver en tumme!

Själv ska jag på inskrivning idag och hoppas innerligt att BM hittar nåt hjärtljud. Vanligtvis görs inte sånt vid inskrivningen men jag vet att den här BM tycker det är roligt så hon brukar erbjuda det redan nu med varning om att det kanske inte går att hitta nåt såhär tidigt.

Hittade min angelsound imorse å provade nyss, tyckte jag hittade swicsh-swisch men det var inte så snabbt som de brukar å jag tyckte jag hittade det på både höger å vänster sida lååångt ner men inget i mitten... märkligt! Hoppas BM löser mysteriet!

Illamåendet började avta här men efter en helg med magsjuk karl, förkyld son och ett skolarbete som lämnades in 7.30 imorse så är jag helt slut och mår därefter...

Svar på tråden Juli bebis 2012