• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • mommytobe again

jag tycker jag ständigt o jämt e sugen på nåt, fast vil inte äta pga illamående......min kropp säger emot sig själv hela tiden....

• MLT
    Älskadelillaliv skrev 2011-12-09 09:15:03 följande:
    Hej. Hoppar ur denna tråd då jag fick missfall igår i vecka 10. Lycka till alla kram
    Får jag fråga om det var missfall eller MA? Vecka 10 är ju inte så tidigt längre, fy vad jobbigt.. Beklagar, hoppas du får ett plus snart igen!
  • Sladdis
    Hej. Hoppar ur denna tråd då jag fick missfall igår i vecka 10. Lycka till alla kram
    Nej, vad tråkigt! Många styrkekramar till dig!!!
  • Angeliic
    Beklagar verkligen Många styrkekramar!

• Angeliic

Har fått migrän - igen. Hatar hatar hatar detta! Sen har mvc så otroligt dumma telefontider så missade det såklart. Har ju fullt upp med en liten också så när jag väl hade tid att ringa så var deras telefontid slut. Skrikandes Andra migränanfallet nu på samma vecka. Skulle vilja komma in tidigare så de kan kolla upp mitt järnvärde. Nu får jag vackert vänta tills iallafall på måndag innan jag kan ringa. 

Ursäkta mitt gnällinlägg haha, men blir såååå frustrerad på att jämt ha huvudvärk!  

• Sladdis
    Angeliic skrev 2011-12-09 09:44:18 följande:
    Har fått migrän - igen. Hatar hatar hatar detta! Sen har mvc så otroligt dumma telefontider så missade det såklart. Har ju fullt upp med en liten också så när jag väl hade tid att ringa så var deras telefontid slut. Skrikandes Andra migränanfallet nu på samma vecka. Skulle vilja komma in tidigare så de kan kolla upp mitt järnvärde. Nu får jag vackert vänta tills iallafall på måndag innan jag kan ringa. 

Ursäkta mitt gnällinlägg haha, men blir såååå frustrerad på att jämt ha huvudvärk!  
    Gnäll på! Det låter fruktansvärt!!!
  • SommarDahlia

Här är en till som vill gnälla!
    Har ju äntligen börjat på bättre! Tror ni inte karlskrället spyr?? nu har han spytt två ggr denna morgonen och jag väntar bara på att sonen oxå ska börja, själv brukar jag klara mig men som gravid är man väl inte så motståndskraftig så jag åker väl oxå på skiten.... FAAAAN va sur jag är!
    Det är ju inte så att det är nåns fel men inte fasen vill jag börja spy av vinterkräksjukan när jag precis börjar må bättre! Hur ska man orka ta hand om sonen när man själv inte är hundra å mannen själv spyr. Just nu vill jag gå i ide. Sa jag att jag har stor inlämning i skolan på måndag som jag redan ligger efter med eftersom jag mått piss?
    GNÄLLLLLLLLL

• MLT
    Angeliic skrev 2011-12-09 09:44:18 följande:

Du kan prova ta extra järn oavsett redan nu, det kroppen inte tar upp kissar du ut. Hoppas migränen ger med sig!
  • Angeliic
    SommarDahlia skrev 2011-12-09 09:57:59 följande:
    Här är en till som vill gnälla!
    Har ju äntligen börjat på bättre! Tror ni inte karlskrället spyr?? nu har han spytt två ggr denna morgonen och jag väntar bara på att sonen oxå ska börja, själv brukar jag klara mig men som gravid är man väl inte så motståndskraftig så jag åker väl oxå på skiten.... FAAAAN va sur jag är!
    Det är ju inte så att det är nåns fel men inte fasen vill jag börja spy av vinterkräksjukan när jag precis börjar må bättre! Hur ska man orka ta hand om sonen när man själv inte är hundra å mannen själv spyr. Just nu vill jag gå i ide. Sa jag att jag har stor inlämning i skolan på måndag som jag redan ligger efter med eftersom jag mått piss?
    GNÄLLLLLLLLL
    Usch för magsjuka! Hoppas du slipper det iallafall! 
    MLT skrev 2011-12-09 10:07:18 följande:
    Du kan prova ta extra järn oavsett redan nu, det kroppen inte tar upp kissar du ut. Hoppas migränen ger med sig!
     Jo iofs, men kan vara skönt att veta vad man ligger på innan man börjar med dem, så man har lite koll
Svar på tråden Juli bebis 2012