Hej tjejer,
har också fått må lite bättre den senaste veckan, nu får jag i mig lite mat och kan känna att jag är hungrig och då och då är sugen på nåt sött... Skönt!
Hade en trist upplevelse igår när jag vaknade. Insåg att jag hade börjat blöda (är i v10)... Trodde att allt var över, man är ganska hispig efter 5 ivf-försök.... Tur att sköterskan på vårdupplysningen sa att vi skulle åka in och kolla, för när vi väl fick komma in och titta såg allt bra ut, den lilla krabaten var så fin! Den rörde sig, vinkade med ena armen och vände på sig
Helt underbart! Första gången som mannen fick se den också, blev nog mer verkligt för honom där och då. Läkaren kunde också se att det fanns mer blodansamlingar i livmodertappen, som kommer komma ut, men det ska inte vara någon fara för fostret. Så det är fortfarande lite mörkt läbbigt blod som kommer ut, men nu tänker jag inte oroa mig!
Mannen är på den första av två julfester ikväll, blir intressant att se vilket skick han kommer hem i, blir det kanske soffan för honom? Tror inte att jag klarar av öl/sprit lukter, gör jag ju knappt annars 
Hoppas att alla får en skön helg!