• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • LiinaPiina

Jag har också ont i min ena skinka, vänster sida. Kan bara hugga till ibland och göra såååå ont, som ni säger typ krampkänsla. Även när jag sitter gör de ont. är i v.11 .

• chess07

Välkomnar v12 (11+0) idag! Skrattande
    Idag åker jag till nära och kära i Värmland för att fira Jul, önskar er allihopa en underbart God Jul!!

• pyret12345

Har också haft ont i skinkan som liksom strålar ned i benet. Kan även domna om jag sitter väldigt länge still. Är det alltså foglossning? :/

• enutavmiljoner
    pyret12345 skrev 2011-12-22 09:51:47 följande:
    Har också haft ont i skinkan som liksom strålar ned i benet. Kan även domna om jag sitter väldigt länge still. Är det alltså foglossning? :/
    Frågade om det näär jag var på ultraljud och hon sa att hon trodde att det var ichias (stavas det så?) och att den känslan var helt normal att känna. :)
  • SommarDahlia

härligt att det börjar bli mer positivt i tråden! inga fler blödningar!

Hoppas alla får en underbar jul!

• pyret12345

Är ni andra fortfarande trötta? Jag är hur slut som helst - fast att jag sover typ 10 timmar per natt och lunch med min dotter... Vill verkligen bli PIGG nu! :)

• Tolle83

Jag blev av me värsta tröttheten i V 7-8 men nu i 12 (11+3) har en del av de kommit tillbaka...
    Börjar dessutom vakna på nätterna av att jag är kissnödig :S

• Ntme

Skönt att fler än jag känner av fogarna! Äter Alvedon på kvällen så jag kan somna

Svar på tråden Juli bebis 2012