AnnA1985 skrev 2011-12-20 12:11:42 följande:
Idag välkomnar vi vecka 12, känns som en milstolpe är nådd.
Kan dock inte sluta oroa mig ifall plutt lever där inne.. Känns som de 17-18 första veckorna bara är en massa oro ifall allt är okej där inne i magen. På nåt sätt kan jag inte glädjas riktigt än... Går liksom i vågor... Någon som känner igen sig?
Jag känner igen mig! Jag ska be min BM om att hon provar få in hjärtljuden på sin dopler när jag ska dit i nästa vecka och hämta min journal... Har provat med min angelsound men får inte in något :( Vet dock att det tog lång tid innan jag fick in något när jag väntade dottern också. min livmoder ligger långt bak säger dom lärde så jag tror det har med det att göra.
Va många som hade "problem" med kaffet. Konstigt att något man tycke om så mycke i vanliga fall an bli så illa plötsligt...
Vår dotter fylde 3 år i går och vi har bestämmt att hon inget ska få veta förän tidigast efter RUL i februari. Dels för att vi vill veta att allt är okej först + att hennes väntan inte ska bli så hiskeligt lång. Hon har pratat om småsyskon ganska länge nu, att hon vill köpa en lillebror på ICA också har hon frågat varför man inte bara kan beställa en syster osv... Det är många på hennes skola som fått småsyskon och vi har många i bekantskapskretsen som fått små nyligen så jag tror det har påverkat.