• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Vicki123

Sladdis: Grattis till bra Kub. Vi skall göra 16e jan o jag önskar mer än allt annat att det skall vara bra resultat. Försöker att inte oroa mig.

• Tolle83

Vill bara önska alla ett gitt nytt år! Imorn är de min födelsedag så ja kommer förmodligen inte vara så tillgänglig.

Kram alla goa!

• Bees knees

Gott nytt år allihopa! Och grattis i förskott tingeling !

• Ntme
    Tolle83 skrev 2011-12-31 14:31:24 följande:
    Vill bara önska alla ett gitt nytt år! Imorn är de min födelsedag så ja kommer förmodligen inte vara så tillgänglig.

Kram alla goa!

Grattis tingeling

Själv har jag precis beställt en angelsound, skräckblandad förtjusning....    
  • Tolle83

Tack Ntme :)
    Vad fick du betala för angel soundet?

Jag har på senaste dagarna haft rejäla sammandragningar.. Idag har de kommitté vid flera tillfällen och iblan precis efter varandra...
    Kan de vara farligt? O behöver ja oroa mej?

• Ntme

Tingeling: köpte min på tryggabarn.se tror jag det var... Har nog länken i min blogg men telefonen är lite muppig, tror dock runt 600...

Jag har ont i magen på kvällarna och tar Alvedon, resonerar att om Alvedon hjälper är det ingen fara...

• Maho81

Inatt har jag drömt att vi var på ul och det var två stycken som bor i min mage! Det är andra gången på bara några få veckor som jag drömmer att vi är på ul och det är flera bebisar i magen. Men förra gången jag drömde så var det hela FYRA bebisar där inne, haha! Det ska verkligen bli spännande att gå på ul den 11 januari och se hur många som bor i magen egentligen =)

Svar på tråden Juli bebis 2012