irre85 skrev 2012-01-04 01:01:58 följande:
Hallå alla blivande mammor. Tycker det är så mysigt o läsa vad ni skriver här fast jag aldrig skriver något själv. Men nu måste jag bara fråga om det finns någon mer som mår som jag. Tror aldrig jag mått såhär dåligt. Det här är ju andra gången jag är gravid men de liknar inte alls första. Jag har som skönt är nu inte spytt sen julafton men innan det var de flera gånger om dagen sen vecka 4. Jag är så sjuk trött...sover ca 12-14 timmar varje natt (har turen att ha en make som jobbar säsong o är hemma nu) sen orkar jag nätt o jämnt få i mig frukost innan jadäckar i soffan. När dottern sover middag sover jag igen o gärna längre än henne...kanske 3 timmar. Gör jag minsta lilla blir jag helt slut. Har från o till väldigt ont i magen, alltså vanliga magen.Äter lergigan comp. mot illamåendet men tycker jag blir ännu segare av dom. Jag känner mig så trött på dehär. Vet inte riktigt vad jag ska göra...några idéer?? Är i vecka 12+2 idag...
Hej !! ja mår med dåligt!! trötthet och illamåendet , värsta!! Önska inte min fiende de , glad jag sluppit spy!
Jag mått så här sen vecka 4 pch är vecka 12 nu
Ska bm idag se va hon säger , känner mig usel, har ju barn hemma , hur ska man orka , jag jobbar och går i skola
Glad min sambo förstår lite att jag mår pecka !