• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Hallonmusen83
    JennyL88 skrev 2012-01-04 12:26:36 följande:
    Bees knees: Hoppas du mår bättre snart.  kramTror ni myten kan vara sann... Om att om man har mycket halsbränna och surauppstötningar under graviditeten så blir de med stor sannolikhet en flicka??!En lite rolig myt tycker jag!!Vad tror ni om myten eller är de sant?!

Hade massa halsbränna fick en dotter
    Ett leende är värt ett tusental ord ♥
  • Trolla75

JennyL88- Hade också sjukt mycket halsbränna när jag väntade mina töser...
    Är du sugen på surt eller sött?

♫(¯`°?.¸ ღ ♥ Lycklig mamma till världens bästa tjejer Wilma & Vanna, väntar barn nr 3 i juli ♥ღ ¸
  • Hallonmusen83

Är vecka 12 , börja blöda i förmiddags nu slutat de bara tvärt , fortf, ont i magen. Skumt ??!!

• Sladdis
    JennyL88 skrev 2012-01-04 12:26:36 följande:
    Tror ni myten kan vara sann... Om att om man har mycket halsbränna och surauppstötningar
    under graviditeten så blir de med stor sannolikhet en flicka??!
    En lite rolig myt tycker jag!!
    Vad tror ni om myten eller är de sant?!Tungan ute

Hade massa halsbränna med min son.
  • Sladdis
    rabarberli skrev 2012-01-04 12:33:56 följande:
    Nån som har köpt mammabyxor än? Mina vanliga jeans börjar bli trånga... Är i v 15 nu.
    Är i v. 13 och har haft mammabyxor i ca 4v.
  • Sladdis
    Hallonmusen83 skrev 2012-01-04 13:28:33 följande:

Är vecka 12 , börja blöda i förmiddags nu slutat de bara tvärt , fortf, ont i magen. Skumt ??!!

Så hade jag i v 9, men det var inget och den lever och frodas och nu är jag i v. 13. Du kan ju be om ett vul för att se att den lever så du kan känna dig lugnare. Så gjorde jag.
  • Hallonmusen83
    Sladdis skrev 2012-01-04 13:36:03 följande:
    Så hade jag i v 9, men det var inget och den lever och frodas och nu är jag i v. 13. Du kan ju be om ett vul för att se att den lever så du kan känna dig lugnare. Så gjorde jag.
    ringer nu !
  • Hallonmusen83

Trevlig personal , ska ringa måndag och få en tid , jag sa jag behövde inte akut tiderna utan kan vänta tills måndag

• Jamtlandstaus
    Bees knees skrev 2012-01-04 09:51:44 följande:
    Hoppar av tråden. Kom nyss hem från ul och det visade sig att fostret dött i v 8.
    Styrkekramar till er!Hjärta Förstår att detta är tufft, var med om det i augusti.
Svar på tråden Juli bebis 2012