Juli bebis 2012
Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
Skapade en tråd för bf listan
www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
Länk till vår bildtråd...
www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html
Mina svenska vänner har fått reda på könet i v. 18 så de skyller väl bara på reglerna om de anser att det är nödvändigt.
Till min stora lycka är min kinesiska ålder 33 år!
Haha... och den säger också att jag väntar en flicka... Men det är inget som är säkert. Mest på skoj...
Jag känner ingen som tagit bort barnet efter ett UL. Vad jag menade är att i Ystad står det i papper man får om UL i vecka 18 att BM inte berättar könet, men att de gärna berättar i v.32 på UL. Och med risk för att låta som en rasist så är det faktiskt så att många utlandssvenskar valt att göra abort efter att ha varit på UL och upptäckt att det är "fel" kön på barnet och därför har man valt att skriva i pappret att man inte berättar i v. 18 för att undvika dessa aborter. Dock verkar de inte hålla på reglerna så hårt eftersom mina svenska vänner har fått reda på könet redan i v. 18 på UL och jag hoppas också få veta. Hoppas jag klargjort mig.