• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • snoffsan08

Hi hi hi, många som heter Linus nu för tiden. Vi tog det just för att det var en kombo av våra namn. Jag har dock inte riktigt förstått mig på det där att barnen inte "ser ut" att heta det man kanske har bestämt innan. Mina barn har fått dom namnen som vi bestämt sen innan. Hur många barn har du sen tidigare?

• Trolla75
    snoffsan08 skrev 2012-02-02 18:00:00 följande:
    Hi hi hi, många som heter Linus nu för tiden. Vi tog det just för att det var en kombo av våra namn. Jag har dock inte riktigt förstått mig på det där att barnen inte "ser ut" att heta det man kanske har bestämt innan. Mina barn har fått dom namnen som vi bestämt sen innan. Hur många barn har du sen tidigare?
    Min Vanna skulle heta Vera egentligen, men ut kom en Vanna! behöll dock Vera som mellannamn.

Min Wilma var en Edvin Viktor Leon i magen... *Skratt* det är 12 årsedan... Flört
    ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - syskon nr 3 i juli 2012♥ღ
  • Trolla75

Jag har mailat supporten, sån här röra kan vi ju inte ha i tråden!
    Det går ju inte att urskilja vad som är svar på ett citerat inlägg... Obestämd

• Jamtlandstaus
    Trolla75 skrev 2012-02-02 18:20:29 följande:
    Jag har mailat supporten, sån här röra kan vi ju inte ha i tråden!
    Det går ju inte att urskilja vad som är svar på ett citerat inlägg... Obestämd
    Bra Trolla! Det är ju verkligen rörigt Glad
    Kanske hade att göra med att de nu lyft in signaturen o tid i inlägget igen man citerar på...
  • Jamtlandstaus
    Jamtlandstaus skrev 2012-02-02 18:56:11 följande:
    Bra Trolla! Det är ju verkligen rörigt Glad
    Kanske hade att göra med att de nu lyft in signaturen o tid i inlägget igen man citerar på...
    Eller dom verkar i alla fall försöka med det... Skrattande
  • snoffsan08

Vad bra, hoppas dom ordnar upp det snarast. Jaha, där ser man =o) Min äldsta blev en Ellinor, hade blivit Erik om hon var en pojke. Pojken blev en Erik (släktnamn). Minstingen blev en Frida, hade hetat Freddie om hon varit pojke. Min man var inne på Wilma, det är jätte fint, men en av hans bättre kompisar har en dotter som heter Wilma. Fast man kanske kan välja en annan stavning? Med enkel V istället. Vi har ju inte kommit på nåt flicknamn än som vi kommit överens om =o) Ja, visst går tiden fort. Känner mig inte speciellt gammal, men jag började iofs väldigt tidigt. Var 19 när hon kom. Det värsta är att hon är längre än mig. Känns inge kul att ens 11 åriga dotter ser ner på en. hi hi hi.

• PencilPete
    Några inlägg är borttagna pga. ett tekniskt fel som ställde till det.
    Vi beklagar olägenheten detta medför för författarna.

/Moderator
  • Trolla75
    PencilPete skrev 2012-02-02 19:08:15 följande:
    Några inlägg är borttagna pga. ett tekniskt fel som ställde till det.
    Vi beklagar olägenheten detta medför för författarna.

/Moderator
    Jag överlever! Tack för hjälpen! Skrattande
  • Trolla75
    snoffsan08 skrev 2012-02-02 19:22:58 följande:
    När är du beräknad Trolla75? När har du RUL?
    Är beräknad till den 20e juli och ska på RUL den 20e februari. Drömmer

Du då?
Svar på tråden Juli bebis 2012