• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Sladdis
    enilorac81 skrev 2012-02-02 10:11:26 följande:
    Hur många gånger till efter RUL får man göra ultraljud? Någon som har koll?
    I Ystad får man två UL totalt. RUL i v. 18 och TUL i v. 32-33.
  • nilepile89

Åh jag längtar oxå till rul :) men jag får snällt vänta till den 29 feb. Hoppas tiden går fort :) vad roligt ni som fått bra resultat :) vilken lättnad.

• michelodeon
    enilorac81 skrev 2012-02-02 10:11:26 följande:
    Hur många gånger till efter RUL får man göra ultraljud? Någon som har koll?
    I Uppsala län får man bara ett. Om man inte behöver ett extra som tex tillväxt eller som jag, att se om moderkakan flyttat på sig.
    ♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
  • Woogie

Åååh, jag blir hungrig hela tiden!! Åt en rejäl tallrik med yoghurt och flingor till frukost och nu är jag vrååålhungrig... Innan var det inga problem att klara sig till lunch.

Det var mycket fint på Ullared, men också mycket som kvalitéen kändes sådär på. Men det är väl inte så konstigt när det är ett lågprisvaruhus heller. :o)

Jag kan fatta mer eller mindre avgörande beslut i mitt liv utan att fråga på FL först!
  • En liten

Hej
    Jag har följt er ett tag på avstånd. Vi ska få tjej nummer 2 den 11 Juli. Vi bor i utlandet så jag har inte samma sjukvårdssystem som er, men jag hänger gärna med er fram till sommaren om jag får.

Vi mår bra, men stundtals tycker jag att det börjar bli tungt.

• chess07
    Woogie skrev 2012-02-02 10:49:17 följande:
    Åååh, jag blir hungrig hela tiden!! Åt en rejäl tallrik med yoghurt och flingor till frukost och nu är jag vrååålhungrig... Innan var det inga problem att klara sig till lunch.

Det var mycket fint på Ullared, men också mycket som kvalitéen kändes sådär på. Men det är väl inte så konstigt när det är ett lågprisvaruhus heller. :o)
    här har du en som är tvärtom! kan inte äta alls lika mycket som förut, blir proppmätt på en halv portion redan! blir att försöka äta ofta och lite fast ja inte är hungrig! :P

välkomnar v 18 idag! har inte RUL förrän om 2 veckor! längtar ju så!  
  • ZoZoZ

Lyckligast i världen just nu! Allt såg jättebra ut på vårt UL idag och med 99,9% säkerhet så är det en liten Zmilla!! :D Vi blev även framflyttade, nytt BF den 2/7, v 18+2 idag.

• michelodeon
    ZoZoZ skrev 2012-02-02 11:06:46 följande:
    Lyckligast i världen just nu! Allt såg jättebra ut på vårt UL idag och med 99,9% säkerhet så är det en liten Zmilla!! :D Vi blev även framflyttade, nytt BF den 2/7, v 18+2 idag.
    Härligt! Grattis Solig
    ♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
Svar på tråden Juli bebis 2012