snoffsan08 skrev 2012-02-01 12:44:20 följande:
Åh, vad kul! Hittade ju den här tråden först idag, så jag har inte hunnit hänga med så mycket. Hur mår du? Vad tråkigt med såna reaktioner från sin familj! Min mamma, pappa och syskon fick reda på det väldigt tidigt. Alla blev jätte glada, men brorsan tyckte vi talade om det för tidigt. Men man blir ju så glad. Har dock inte gått ut med det på FB än, men folk man träffar på är det svårt att dölja det för nu då man börjar bli stor. Har däremot fått frågan om jag ska befolka sverige själv, eftersom det är nr 4 jag väntar. Det är ju inte heller så rolig kommentar. Men men, det är väl ändå upp till mig tycker jag.
Jag mår fortfarande illa i omgångar, hanterbart i några dagar, men så blir det värre igen. Har gått upp från 52 till 60 typ, i princip allt på magen oxå så det syns rejält! Hur mår du? Nä, det var såklart trist och påfrestande att de inte blev glada på en gång, men de är glada nu iaf :) Hade förväntat mig lite blandade reaktioner.. De tycker väl att jag är för ung(är 22 så är egentligen inte speciellt ung) och så är det utbildningen. Hm, det var ju en lite taskig kommentar, men det är bara att försöka skaka av sig!