Jamtlandstaus skrev 2012-02-11 09:40:51 följande:
Kanske lite "äckel-varning"..?Kan det verkligen vara normalt med så mycket flytningar så att det droppar ur en?Stod o smörjde in mig efter jag duschat o råkade då se en droppe falla. När jag tittade efter så var där kanske 6-7 droppar till som kommit under tiden jag smorde in mig. Har inget ont o inga sammandragningar.
Åh, vad "kul" eller vad man ska säga att du frågar det. Jag har samma problem nämligen. Fast inte bara sådär. Men när jag sitter på toa så märker jag när jag torkar mig att jag har HUR mycket flytningar som helst. Blir ännu mer när jag måste ta och göra nummer 2, då jag är hård i magen. Undra om det är normalt? Kommer inte ihåg att jag haft SÅ mycket tidigare.
MissMurrig skrev 2012-02-11 13:44:00 följande:
Heter min arbetskamrats dotter Lite svårt med namn här med. Vill ha ett namn som är i stil med Leo (vår son), gärna kort och helst utan hårda bokstäver (som T R K P), något enstaka kan ju slinka in utan att namnet låter hårt, som t.ex. Charlie gillar jag, vi funderar även på namn som Milo och Liam. Mjuka korta namn.... Behöver tips på liknande namn ! De får inte vara för "svenska" då 2/3 av vår släkt bor utomlands. Vill gärna att namnet ska innehålla ett L, det känns som det binder ihop Leo och namnet bra.... Tur att vi bara har ett kön att rikta in oss på iaf, men ändå så tänker jag ibland på söta tjejnamn... "Alice kanske kunde vara fint... just det, vi ska ha en pojk... who the f*ck i Alice?" jaja Det kommer!
Leo och Liam passar väl bra ihop? Savannah, det var ett väldigt vackert namn tycker jag. Men vet inte om det skulle passa med mina andra barns "svensson" namn tyvärr =o(