Förstår om du är nervös Trolla, men hon har nog förståelse, tror du inte det? Hon har ju barn själv. Jag var tvungen att tala om för chefen nästan med engång, eftersom jag har det jobb jag har och jag visste att jag skulle få problem med foglossning tidigt. Som tur är så har inte vi några bekymmer med att få in extra chaufförer till vårt jobb, så jag behöver inte känna skuldkänslor vilket jag lätt gör annars.
Belliis skrev 2012-02-10 07:59:45 följande:
Stod i duschen imorse som vilken dag som helst... Känner plötsligt en akut känsla av att ja måste spy, kastar mig ur duschen och över toan!! Och min känsla visade sig vara riktig! Första spyan under hela graviditeten, men nu?! I vecka 17? Jaja.. De e väl bara å vänja sig...Grattis till all lyckade RUL tjejer :) var ni inte nervösa innan.. Jag börjar bli riktigt nojig nu.. Har mitt om först 3v..
Jag har bara spytt två gånger under denna grav, precis som En liten gjorde med sin förra. Det är nog inget att oroa sig för. Skönt att du mår bättre nu.
Bragdoll skrev 2012-02-10 09:42:40 följande:
Nu ska jag snart åka in på UL, gud vad spännande det känns, och nervöst för att de ska hitta något fel.. uuuuh. Klockan 11 har jag tid.. nära nu!
Lycka till!!
SaJo81 skrev 2012-02-10 08:31:11 följande:
Jag är övernojig denna graviditet...för det första så säger ju alla att man ska känna fosterrörelser mycket tidigare om man varit gravid innan vilket jag inte gör, dessutom var jag inte ett dugg orolig förra graviditeten och då gick vattnet och jag åkte in till östra redan v29 o v30 kom mina kottar! Det enda jag vet är att enligt UL i v10+3 så är det bara en denna gången:) Har RUL nästa torsdag så 6 dagar kvar!
Jag har blivit nojigare och nojigare för varje graviditet. Har som sagt inte känt så starka rörelser denna grav än så länge, men det har väl med placering av moderkaka att göra. Gubben fick sig dock en känga igår kväll =o) Det var kul. Han kände på magen och kände ett litet bubbel, så det kommer väl igång nu hoppas jag. Välkomnar v:19 idag.