• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Belliis

Stod i duschen imorse som vilken dag som helst... Känner plötsligt en akut känsla av att ja måste spy, kastar mig ur duschen och över toan!! Och min känsla visade sig vara riktig!
    Första spyan under hela graviditeten, men nu?! I vecka 17? Jaja.. De e väl bara å vänja sig...

Grattis till all lyckade RUL tjejer :) var ni inte nervösa innan.. Jag börjar bli riktigt nojig nu.. Har mitt om först 3v..

• ToKar
    Belliis skrev 2012-02-10 07:59:45 följande:
    Stod i duschen imorse som vilken dag som helst... Känner plötsligt en akut känsla av att ja måste spy, kastar mig ur duschen och över toan!! Och min känsla visade sig vara riktig! Första spyan under hela graviditeten, men nu?! I vecka 17? Jaja.. De e väl bara å vänja sig... Grattis till all lyckade RUL tjejer :) var ni inte nervösa innan.. Jag börjar bli riktigt nojig nu.. Har mitt om först 3v..

Jag är mer nervös nu än förra graviditeten. Det kanske beroer på att allt gick så bra då. Jag är orolig över att det är något fel eller att det är fler än en bebis. Jag vill ha Ett friskt barn. Sen vad det är för kön spelar ingen som helst roll för min eller makens del. Men vi gjorde Vul i vecka 6 men då såg man inte speciellt mkt. "om det är tvillingar får du se på Rul", sa min läkare. Jag hade för övrigt inte ens frågat efter antal. Det var då funderingarna började... Hon skulle aldrig sagt sådär ;)
  • SaJo81

Jag är övernojig denna graviditet...för det första så säger ju alla att man ska känna fosterrörelser mycket tidigare om man varit gravid innan vilket jag inte gör, dessutom var jag inte ett dugg orolig förra graviditeten och då gick vattnet och jag åkte in till östra redan v29 o v30 kom mina kottar! Det enda jag vet är att enligt UL i v10+3 så är det bara en denna gången:) Har RUL nästa torsdag så 6 dagar kvar!

• Belliis

Åhh spännande tokar, låter ju lite mystiskt att dom säger så annars :p men d blir en rolig överraskning!
    Sajo 6 dagar är ju ingenting hihi
    Jag har gjort 3 UL på grund av magsmärtor typ blindtarmen.. Och såg lillen senast i v14 men känner fortfarande inte av fosterrörelser, känns som om man kan slappna av lite när dom väl börjar komma regelbundet.

• Trolla75
    Stod i duschen imorse som vilken dag som helst... Känner plötsligt en akut känsla av att ja måste spy, kastar mig ur duschen och över toan!! Och min känsla visade sig vara riktig!
    Första spyan under hela graviditeten, men nu?! I vecka 17? Jaja.. De e väl bara å vänja sig...

Grattis till all lyckade RUL tjejer :) var ni inte nervösa innan.. Jag börjar bli riktigt nojig nu.. Har mitt om först 3v..
    Men du har inte ätit något dåligt?

Hur mår du nu?
    ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - syskon nr 3 i juli 2012♥ღ
  • Belliis

Ne hade inte ätit frukost ännu.. Och nu mår jag jätte bra, ätit smörgåsar :) gott

Hade vanligt illamående i början av grav. men aldrig kräkningar

• Trolla75
    Belliis skrev 2012-02-10 09:23:57 följande:
    Ne hade inte ätit frukost ännu.. Och nu mår jag jätte bra, ätit smörgåsar :) gott

Hade vanligt illamående i början av grav. men aldrig kräkningar
    Skönt att det är bra nu då!
    Jag mådde också väldigt illa till v 15 i alla fall... men jag spydde aldrig som tur var...
    ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - syskon nr 3 i juli 2012♥ღ
  • Bragdoll

Nu ska jag snart åka in på UL, gud vad spännande det känns, och nervöst för att de ska hitta något fel.. uuuuh. Klockan 11 har jag tid.. nära nu!

• enilorac81

Hej Bellis - usch vad jobbigt att spy. Men du tror inte det kan vara vanlig magsjuka bara ifall du endast fått det en gång?

Håller tummarna att du inte ska behöva må dåligt nu och fram till födsel.

Kram    
Svar på tråden Juli bebis 2012