• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • down under

Jag går på mvc i Vänersborg, på vänerparken..
    Tror gravid vatten gympan är i vattenpalatset..
    Antar att det finns nån i trollhättan med.
    Ska du gå?

• MissMurrig
    vermilion skrev 2012-03-01 19:46:15 följande:
    Tyvärr var jag tvungen att avliva henne idag. Det fanns liksom inget annat...
    Hon fick lugnande och mådde illa av det och kräktes då upp blod och blodklumpar, stackarn vet inte hur länge hon har gått med sår i magen. Usch, vad hemskt.
    Usch... Vet hur det känns... 
  • Trolla75
    down under skrev 2012-03-01 20:15:13 följande:
    Jag går på mvc i Vänersborg, på vänerparken..
    Tror gravid vatten gympan är i vattenpalatset..
    Antar att det finns nån i trollhättan med.
    Ska du gå?
    Vet inte om det finns någon vattengympa i Trollhättan? MVC samarbetar med Vänersborg, det var i en varm go rehabbassäng inne på Vattenpalatset jag gick när jag väntade Vanna.
    Ja, jag sa på inskrivningen att jag gärna ville gå igen!
    Hon fick lugnande och mådde illa av det och kräktes då upp blod och blodklumpar, stackarn vet inte hur länge hon har gått med sår i magen. Usch, vad hemskt.
    Åh va tråkigt! Inget roligt när våra djur blir sjuka och vi måste ta bort dom.
    ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - BF 20e juli 2012♥ღ
  • EllaBella02
    Beklagar sorgen. Det är så hemskt att behöva ta farväl av ett älskat husdjur. Jag gjorde samma sak i Dec. Men du gjorde det rätta för henne.. det var dags för henne att få somna in. 

Massa kramar 
  • MissMurrig

Är så sugen på allt heeeela tiden..... Försöker vara duktig och åt upp en hel skål med färska jordgubbar för att försöka stilla suget... Men nej... Vill ha ett DUSSIN doughnuts gärna! Och en Ben 'n Jerry's Cookie Dough!! 

• vermilion

Tack hörrni {#emotions_dlg.flower}  Det är tomt utan min kisse. Men så är livet. Och jag gjorde det enda rätta, det gör allt lite lättare.

♥ Adam, Molly och sprattel i magen♥
  • vermilion
    MissMurrig skrev 2012-03-01 22:21:27 följande:
    Är så sugen på allt heeeela tiden..... Försöker vara duktig och åt upp en hel skål med färska jordgubbar för att försöka stilla suget... Men nej... Vill ha ett DUSSIN doughnuts gärna! Och en Ben 'n Jerry's Cookie Dough!! 
    ÅH Ben & Jerrys! Älskar deras Phish food. Köpte apelsin/chokladglass från Sia härom dagen. Typ apelsinglass med massa stelnade chokladsträngar i, chokladsträngarna smakar som nougaten i TipTop (glassen). SÅÅÅ GOD! Jag har gått och pillat ur och ätit upp all choklad direkt ur paketet. Undrar just vad ungarna tycker om det? Haha
  • vermilion

Och ja just det, jag har ju graviditetsdiabetes. Fan nu skäms jag. Jag ska ju inte äta socker. Ursäkta svamlet!

• Emmizen80

Ul i dag och sjukt nervös att allt inte är som det ska. Sparkar och har sig gör dn lille i alla fall.

Svar på tråden Juli bebis 2012