Halloj tjejer! Hur mår ni? Halvtid idag!! YIPPIE!!! Grattis till alla lyckade RUL!!
Trist med katten din Vermillion =o( Vet precis hur du känner.
Kan inte sova =o( Var tvungen att gå upp straxt innan 3, då jag legat och vridit och vänt på mig sen 2:10. Var tvungen att ta värktablett pga ont i ryggen. Har stått och bakat i typ 4 timmar med barnen idag, dettog på krafterna.
Maddetj87 skrev 2012-02-27 07:15:18 följande:
Okej så då skiljer de ungefär ett halvår på dem då :)
Jaha då är vi nära, kom din dotter på utsatt datum eller va hon tidig.
Jag har stödbälte och tens, tänkte nog prova akupunktur så småningom men sjukgymnasten ville vänta några veckor. Nej inte sjulskriven än, jag har eget företag så måste få besked från försäkringskssn vad jag får för ersättning först. Men just nu anpassar jag mina dagar så de funkar men jobbar som personlig tränare och instruktör så det är svårt att hålla sig lugn :) min son är dessutom prematur så jah är orolig att nästa också vill ut tidigare.
Aha så ni får också en tjej :) nej inga namn än, det är jättesvårt!! Har ni kommit på nåt! :)
Tjena. Har inte varit inne på hela veckan, haft fullt upp med att försöka roa mina barn under sportlovs veckan nu =o).
Hur tidigt kom grabben din då? Min tjej kom BF+4. Min äldsta kom BF+6 och grabben kom BF-2, så jag hoppas denna kommer lite tidigare.
Visst är TENSen bra? Jag bara älskar den!! Har haft det vid alla förlossningarna oxå. Den samt lustgas och vetekudde. Hur startade din förlossning?
Jaha, ja jag har ju ingen aning om hur det funkar då man är egen. Jag är iaf sjukskriven till BF, har så sjukt ont i blygdbenet och ljumskarna.
Vi har funderat på Freya. Vi hade ju ett perfekt namn om det skulle bli en grabb. Linus, en kombo av mitt och gubbens namn. Om vi skulle köra en kombo på tjej namn blir det Malin, men det har vi en i nära bekantskapskrets barn som heter. Hade vi inte umgåtts med dom så hade jag inte brytt mig, men men =o(.