• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Hallonmusen83
    Emmizen80 skrev 2012-03-02 06:08:43 följande:
    Ul i dag och sjukt nervös att allt inte är som det ska. Sparkar och har sig gör dn lille i alla fall.
    Kommer gå bra!

Mina sparkar men jag känner inget ännu , har moderkaka i framväggen , längtar tills man känner sparkarna
    Ett leende är värt ett tusental ord ♥
  • Trolla75
    Ul i dag och sjukt nervös att allt inte är som det ska. Sparkar och har sig gör dn lille i alla fall.
    Du ska se att allt är bra! håller tummarna!
    ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - BF 20e juli 2012♥ღ
  • MissMurrig

Igår började tuttarna rinna också! Lite VÄL tidigt va? Förra gången kom det 1-1,5 månad före BF, nu 4! Orka gå runt med tutt-bindor i 4 månader INNAN barnet ens har kommit...

• Bragdoll
    MissMurrig skrev 2012-03-02 08:01:07 följande:
    Igår började tuttarna rinna också! Lite VÄL tidigt va? Förra gången kom det 1-1,5 månad före BF, nu 4! Orka gå runt med tutt-bindor i 4 månader INNAN barnet ens har kommit...
    Mina två första barn kom det igång väldigt tidigt med.. nu har inte kommit igång och då blir jag nojjig istället
    Men du har rätt, de där förbannade inläggen far ju bara omkring.. speciellt om man som jag inte hittar en vettig bh utan går omkring med sport-bh jämt.

• Trolla75
    MissMurrig skrev 2012-03-02 08:01:07 följande:
    Det rinner till på mig nattetid, jobbigt när jag sover på jobbet... Måste skydda madrassen med en handduk... så jag inte lämnar misstänksamma fläckar efter mig. Men måste nog ta med mig plastad frotté, handduken kommer inte räcka i längden.

Igår när jag duschade så kändes det nästan som när man har mjölkstockning, det ena bröstets ovansida såg lite blått ut och det var jättehårt på översidan. Mysko.
    Bragdoll skrev 2012-03-02 08:04:45 följande:
    Mina två första barn kom det igång väldigt tidigt med.. nu har inte kommit igång och då blir jag nojjig istället
    Men du har rätt, de där förbannade inläggen far ju bara omkring.. speciellt om man som jag inte hittar en vettig bh utan går omkring med sport-bh jämt.
    Va glad! jag skulle lätt kunna vänta ett par månader till... Flört
  • EllaBella02
    Det kommer gå jättebra!! 

Prata med dom om föräldrautbildningen, för när vi var där sa det att det var alla som skulle ha i Juli som var där.. : ) 
  • Belliis

Emmizen jag har också UL idag! Har längst hur mycket som helst men nu när dagen äntligen är här så är jag bara så sjukt nervös..
    Håller tummarna att det går bra för oss idag :D

• Trolla75
    Belliis skrev 2012-03-02 08:57:42 följande:
    Emmizen jag har också UL idag! Har längst hur mycket som helst men nu när dagen äntligen är här så är jag bara så sjukt nervös..
    Håller tummarna att det går bra för oss idag :D
    Vi håller tummar & tår!
  • JennyL88

Fy har pratat med läkaren idag. Är allergisk mot husdamm, katt och marsvin.
    så nu är de väl bara att göra sig av med sitt lilla gosesvinRynkar på näsan *vill inte (5år tillsammans)
    Måste bli jäkla duktig på att damma nu då, Tungan ute
    Nån mer husdamms allergiker??!

• sleepingangels

Hej! jag skriver väldigt sällan här. Jag tycker det är svårt att skriva i forum och hinner inte med hela tin. Så jag undrar om det är nån som skapat en facebook grupp för juli bebis 2012 som man kan få vara med i? Tycker det är mycket lättare att skriva på fb då man lättare kan hålla reda på allt och det inte blir lika rörit.

Svar på tråden Juli bebis 2012