Trolla75 skrev 2012-03-05 11:00:05 följande:
Hihi... har också gått o drömt om nya titts, men inte vågat!
En kompis till mig gjorde en op. där de förstorade och hon kunde amma sin 2a. Men det e klart, gjorde det ett "speciellt" ingrepp o sa att det ev inte skulle gå, så vad gör man?
Själv hade jag tyckt att det vore väldigt smidigt att bara amma från bara ett bröst, slippa hålla reda på vilket man ammat ur sist mm.

och sedan tycker jag man hittar favoritställningen med det ena bröstet och det blir bökigare med det andra, är det inte så att barn också favoriserar ett bröst?
Åh, vill ha mer sol! det blir ju så mycket skönare ute då!

än så länge ser det grått ut, hoppas att det spricker upp under dagen! Skulle behöva komma ut på en promenad!
snoffsan08 skrev 2012-03-05 12:14:39 följande:
Ja, jag funderar på om jag ska amma från vänstra bara, men är fullständigt LIVRÄDD för att få mjölkstockning och inflammation i högra då. Om jag visste att så INTE var fallet så hade ja inte tvekat en sekund på att bara amma från ena. Jag är jätte kluven och tycker det är jätte svårt =o(
Men jag tänker, kan inte det ena brösten bli jättehngigt och så efter amning, som det kan bli, och så ser det andra ut som vanlig, det kan ju bli väldigt skevt. Med tanke på att du ändå har lagt ner pengar och gjort en operation för att de ska bli snygga..?
Vill också "fixa till mig"... Ta från de rika (mage, rumpa och lår) och ge till de fattiga(tuttarna)

Nä.. så fattiga är inte tuttarna, men ganska. Skulle vilja att de satt mer norrut än vad de gör dock.
Och när det är gjort vill jag gifta mig