snoffsan08 skrev 2012-03-05 10:19:48 följande:
Ja, visst känns det härligt!!! SÅ skönt att våren börjar komma oxå, känns det inte lika långt heller kvar, som när det låg massor medsnö på backen. Jag har inte fått nån "häxmjölk" än och vet inte om jag kommer få det heller. Jag skulle ju inte ha fler barn efter 3an, så jag "snyggade" till brösten. Gjorde ett speciellt ingrepp på högra bröstet som förmodligen kommer göra att jag inte kommer kunna amma på det öht =o(. Funderar på att ta en tablett på BB så man stoppar mjölkproduktionen helt och hållet.
Hihi... har också gått o drömt om nya titts, men inte vågat!
En kompis till mig gjorde en op. där de förstorade och hon kunde amma sin 2a. Men det e klart, gjorde det ett "speciellt" ingrepp o sa att det ev inte skulle gå, så vad gör man?
Själv hade jag tyckt att det vore väldigt smidigt att bara amma från bara ett bröst, slippa hålla reda på vilket man ammat ur sist mm.

och sedan tycker jag man hittar favoritställningen med det ena bröstet och det blir bökigare med det andra, är det inte så att barn också favoriserar ett bröst?
Åh, vill ha mer sol! det blir ju så mycket skönare ute då!

än så länge ser det grått ut, hoppas att det spricker upp under dagen! Skulle behöva komma ut på en promenad!