En liten skrev 2012-04-10 09:19:40 följande:
Ojojoj förlåt jag menade självklart 36/37! Förlåt igen.
Jag har varit hos svärföräldrarna över påsken. Och som vanligt kan jag inte riktigt sköta magen där så nu sitter jag på jobbet med förstoppning ... men det är väll bara att dricka vatten och försöka lösa problemet under dagen
4 åringen som har två veckors skollov (här i frankrike) stannade hos farmor och farfar i morse och var jätte ledsen när vi åkte. Jag hoppas att det gick över fort. Men det gjorde ont i mamma hjärtat. Jag får ta och ringa ikväll och höra hur det går. Jag vill inte ta så mycket semester innan bebisen kommer då jag bara får 16 veckor mamma ledigt. Min man tar ledigt tors-fred och nästa vecka får hon gå på fritids om hon inte vill vara hos farföräldrarna...
Idag gick jag förövrigt in i sista tredjedelen av graviditeten och hoppas att det kommer gå bra.
Hjälp mig!
Allting blir fel, jag skyller på förstoppning och gravidhormoner

.

Självklart var hon inte så kort. Hon föddes precis i v. 26+6 vägde 2600 g och var 48 cm lång! Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för allt fel! Jag försöker inte luras jag är bara så förvirrad ibland!
Jag önskar bara att vi alla kan få pigga glada bebisar som stannar så länge som möjligt och som är pigga och friska när de kommer ut!