DenizliZtar skrev 2012-04-12 14:11:28 följande:
Hej på er. Här är en till med BF i juli. Den 15e är det beräknat
Några fler från Uppsalatrakterna här?
Hej och välkommen hit

Är oxå beräknad 5 dagar efter dig.
Tyvärr inte allt för nära, södra stockholm för min del.
Emmizen80 skrev 2012-04-12 14:17:54 följande:
ni som skriver om att ni gått upp mmkt i vikt, här har ni en till....

Jag vägde 63 när jag blev gravid, väger i dag omkring 78. har altså gått up i allafall 15 kg REDAN!!!! är i dag i v 27 (26+2) När jag var in till förlossnignen med dottern hade jag gått upp sammanlagt 18kg. Detta kommer jag passera med råge den här gången och det känns förjävligt!!!! Visserligen har tuttarna vuxit enormt, och jag har fått lite vätska i kroppen, annars äter jag normalt, rör visserligen inte på mig lika mkt som innan, men inte fasen trodde jag att jag skulle skena upp i vikt så mkt som jag gjort!
efter förlossningen får vi (som gått upp mkt) starta något tråd för att peppa varandra att gå ner dessa kg...
Ja, den tråden hänger jag gärna med i oxå i så fall. Jag väger oxå runt 63 i normala fall, slutade med tobak straxt innan jag blev gravid som jag gick upp ca 10kg av, och har gått upp 15 till, så sammanlagt 25kg från min normalvikt än så länge. När jag var som störst med minstingen vägde jag 95. Var lättare att hoppa över mig än att gå runt. Ska tillägga att jag bara är 1.61m lång oxå.....
"Tack vare" min foglossning så kan jag ju inte röra mig som jag vill heller. Ska även tillägga att när minstingen var ca 3 veckor gammal så hade jag kissat ut 17kg, så det är en hel del vätska oxå..