froggyL skrev 2012-04-16 22:41:55 följande:
Engla80: i valet mellan de stolarna du nämner, rekommenderar jag multitechen om ni har långa barn. Den ska tydligen va extra bra för det. Var inne på den när jag forskade, men nu har vi skaffat senaste britax bäst i test, vad den nu heter. Den med krockkuddar på sidan av stolen.
Specielt lång är hon inte! Jag och maken är inte heller så långa så vi räknar kallt med att båda barnen håller sig på "normal" kurvan... Ska genast kolla på Britax senaste bäst i test! Dock lutar det mot en two-way... Bra pris, säker och rymlig!
Själv tänker jag jobba juni ut och sen ha semester i två veckor innan BF (om inte grabben tänker titta ut innan)
Namn är vi inte riktigt överens om... Vi har väl lite kommit fram till att båda tycker Axel och Ian är helt okej! Men det DÄR perfecta namnet har vi inte funnit

Sen och andra sidan så va vi rörande överens om att vår dotter skulle heta Molly, Lucy eller Kate... och hon heter Lykke! hahaha... Det va när min man höll henne första gången så sa han bara rakt ut; "Jag vill att hon heter Lykke för hon är ju vår lycka!"

Tog mig några dagar att vända och tänka om men jo, hon va en Lykke! Så även om vi har namn när vi åker till förlossningen är det ju inte säkert att det blir i närheten av det...