åh min dotter fyllde i går 3 nov,,, =) så i helgen ska vi ha kalas,,
jag fick 1:39 och det var också blodproverna som satt ner värdet jag fick inte ta några nya prover utan gjorde ett moderkaksprov,, det visade inga kromosomavikelser men sen på rut ul visade det sig att barnet hade för korta ben och armar och sen fick ajg en tid efter två veckor och då fanns inget fostervatten. sen i vecka 22 slutade jag känna fosterörelser, barnet hade skelettmissbildning. så på nätt sätt sa ju kub sanningen att det var nått som inte stämmde men det var inte kromosomerna..
Sen fick jag två friska flickor efter det 2008 och 2009 och sen i sommras fick jag en pojk v 19+ han hade dött i magen upptäcktes på rutinul.. moderkakn fungerade inte som den skulle.. så nu denna graviditet har jag bölrjat äta trombyl blodförtunnande,,,
jag kommer få gå på fostermedicin och kolla noga flera gånger under graviditeten så jag tror att min bm kommer skicka remiss dit när jag har inskrivning på tisdag..
för övrigt har jag två pojkar till båda födda 2001 en i januari och den andra i november.. så detta blir mitt 5e barn och sista då alla är födda med snitt..