• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • ZoZoZ

Ari Gold: Men så jobbigt, jag hoppas att det är en lindrig och ofarlig blödning.

Styrkekram

• Mysmamma70

Förlossningar är häftiga också, det är inte bara smärta och plågor

• BebisVagga

Nej nu ska jag inte störa er mer i denna tråd... bim-2 idag o jag gör negativa tester bara.. blev så fett lurad på mina 10mLU tester, men då dem nu e slut så har jag köpt rfsu testerna o de e helt negativa.. Jag har varit gravid 4 gånger o jag har alltid plusat några dagar innan bim.. så det e väl bara att inse JAG ÄR INTE GRAVID... jaja  hoppas på att få hoppa in i en augustitråd istället då..

lyckatill tjejer

• Soffiie

Bläää idga är en sån dag man bara vill dra täcket över huvudet igen,,

mina hormoner är galna idag vet inte om jag ska gråta eller skratta,,

jag har huvudvärk ömma bröst från helvetet och känner mig bara depp..

Mina små tjejer 2 och 3 år slog upp sina ögon innan sex i morse är mer död än levande..

ja så nu har jag fått klaga lite..

skulle ni våga färga håret? jag måset verkligen ser inte klok ut men vet inte om man vågar,,

Kan ni som vart stordrickare av kaffe dricka kaffe nu som gravida? jag kan inte men är sugen men bara jag känner lukten så får jag avsmak innan drack jag en 5-10 koppoar om dagen..  saknar det lite en kopp kaffe på morgonen så där,,

• Gurkburk

Ari Gold: Håller tummarna för dig! Vet precis hur jobbigt det är när man blöder. Spelar ingen roll att man vet att det är relativt vanligt med ofarliga blödningar. Styrkekram!

• Soffiie
    Ari Gold skrev 2011-11-04 08:26:46 följande:
    Jag önskar att jag hade skrivit upp hur jag blödde under senaste grav. men det har jag tyvärr inte gjort.

Om det är missfall hoppas jag det kommer igång på riktigt ocg går över snabbt så vi kan försöka igen.

Det jobbigaste är att man ska ge sig på allt detta försökande igen då..(försöka bli gravid alltså).jag var så glad att vara över den fasen, tyvker det är stressigt.      
    Åh håller tummarna att det bar aär nått tillfälligt och går över snabbt,, 
  • Mysmamma70

Timrasmus - min lilla tiomånaders väckte mig 05.15 - tur jag la mig kl 22 igår

Jag fick avsmak för kaffe när jag väntade sonen för 2 år sen, slutade då och har inte börjat om.

• BebisVagga

Ni glömmer inte facebook gruppen va..

Helt hemlig grupp för blivande 2012 mammor..

o ja den e helt hemlig.. ingen kan söka den eller se nått innehåll eller medlemmar i den.. ingenting syns även om du gillar eller skriver i den...

Adda mej på susanne surre Nilsson så lägger jag till er

• Ari Gold

Jag är en otålig person och blir stressad av väntan. Tyckte det var jättestressande att planera barn och gå oh vänta på mensen varje månad (vi lyckades på tredje försöket).

På samma sätt tycker jag att det är jobbigt nu...att inte VETA hur det blir. 

Ett missfall skulle inte kännas som hela världen när det sker så här tidigt, det känns ungefär lika som att det inte skulle tagit sig alls den här månaden men att mensen är 5 dagar sen. MEN det ¨här veliga liksom...det har jag sjukt svårt för.

• Soffiie

aha ja man kan ju hoppas att kaffesuget inte kommer tillbaxs  rätt onödigt hinka litervis kaffe per dag och lika mycket socker i..

ja jag får skylla mig själv lite mina somnade kl 6 i går kväll för dem sov inget på dagen,, så klart dem var utvilade då så tidigt, men jag själv satt uppe till 1.. förrutom den där tuppluren på soffan mellan 8-10.

Min dotter 3 år har vattkoppor men det är på slutfasen nu dem har torkat så på måndag blir det dagis igen för båda tjejerna om inte dne lilla har fått vattkopper.. Dem klättrar på väggarna här hemma,

är sugen på boka tidigt ul men så nervös att det ska va tomt.. hm

Svar på tråden Juli bebis 2012