jessamy skrev 2011-11-03 16:09:04 följande:
älskadelillaliv: är det hygienen menar du? Jag har haft jobbigt med illamående. Första gången ok illamående. Andra gången illamående så jag kräkte och ej kiune äta. gick ne drygt 10kg de första 18 veckorna. Fick diagnosen hyp0eremesis. Fick lergigan utskrivet. Hjälpte inte. men eet kan du be om ifall du fortsätter må illa. Dock blir man ju dåsig av dom. Jag använde dom på slutet som sömntabletter ;) därefter fick jag primperan suppar som jag tog drygt 3 st om dagen i flera veckor. värdelöst!
Var tal om inläggning men befann mig hos svärförälrarna i belgien och ingen som kunde ta hand om dottern.
Ja det väcker massa. Vi köpte nyss ny vagn. Nu behöver vi tvillingvagn. Vi bor i en trea.. Barnen delar rum. Nu ska tre barn dela.. Kommer bli trångt. Kommer gå. hoppas bara dom sover.
Heaven.. Min första dotter har osvit dåloigt i princip hela livet. Fått medicinera med atarax för det skujlle bli bättre så är ok nu. tänk om dom slutar sova bådae två. usch vilken soppa.
jobbar med som sjuksköterska : ) Ska börja jobba 1 april. Eg på timmar fram till sista aug men nu bolire nog heltie i april sen söker jag hp maj o juni
Ja hygienen är det. Så tråkigt för den hjälper verkligen. Och jag jobbar på en avd där vi får många cancerpatienter. Och de kan ibland inte lukta så gott. Klarar inte av den doften alls. Än så länge är det inte farligt med illamåendet. Rädd för att det ska ta fart snart. Men hoppas inte.
Ja det blir en omställning att få en liten till. Men allt löser sig ska du se.
Va kul vart jobbar du då?