• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • SommarDahlia

nej, fryser gör jag inte men ont i skinkorna! märkligt.. som värsta träningsvärken men skinkor har inte haft nåt träningspass...

Fick lite ont igår så de strålade ner i benen som värkar/mensvärk kan göra. Det hände i bilen när jag har ganska tajta byxor med åtdraget skärp, antar att livmodern blev förbaskad :)

jag känner mig inte svullen, däremot småfet. Men jag har lagt märke till är att jag inte ka dra in magen, försöker jag så dras det in lite under bröstkorgen men resten av magen reagerar inte alls.. har ni me de så?

• Mysmamma70

Jag fryser och är varm omvartannat, går och tar av och på fleecejackan både hemma och på jobbet

Min mage är rejält svullen, ser ut som jag är i vecka 18-20

• kulliz80
    Mysmamma70 skrev 2011-11-04 12:53:35 följande:
    Jag fryser och är varm omvartannat, går och tar av och på fleecejackan både hemma och på jobbet

Min mage är rejält svullen, ser ut som jag är i vecka 18-20
    samma här fryser o 'är varm omvartannat.....

Magen är svullen men måste framåt kvällen ....

Mår  illa en hel del , försökte med seaband det hjälper bara lite...
  • Mysmamma70

Jag har klarat mig bra från illamående hittills, känner bara väldigt lite ibland.

• AnnA1985

Hej. Jag hoppar gärna in här, plussade igår nämligen =)
    Har redan lagt till mig själv i listan :p 

• Mysmamma70
    AnnA1985 skrev 2011-11-04 13:50:38 följande:
    Hej. Jag hoppar gärna in här, plussade igår nämligen =)
    Har redan lagt till mig själv i listan :p 

Grattis och välkommen
    ~*~♥~*~ dotter -96, son -97, son -09, dotter -10 ~*~♥~*~
  • AnnA1985

Tack =)
    Vad härligt att det är några stycken, kanske blir det fler också innan månaden är slut ^^
    Om denna graviditet får fortskrida utan tråkigheter så är jag beräknad 11 juli... samma dag som jag va beräknad på, men jag tittade ut den 1a juli istället, samma dag som min 3år äldre bror.. skulle vara häftigt om jag skulle föda samma dag som jag fyller =)  

• Älskadelillaliv

Illamåendet har satt fart. Fick åka hem från jobbet idag då jag mådde sjukt illa samt hulkade hela tiden. Klarade inte av doften.

Gurkburk skrev 2011-11-04 12:10:28 följande:
    Någon mer än jag som fryser? Det är 22,5 grader i rummet jag sitter här på jobbet och jag har långärmat på mig, men fryser som bara den.

Jag fryser om vart annat och svettas om vart annat. Känns som att jag är sjuk ibland, men det är jag inte.
  • michelodeon
    Ella Jade skrev 2011-11-04 10:54:32 följande:

Jag känner mig lite lugnare idag faktiskt, var så dramatiskt när det väl hände. Dock jobbigt med ovissheten.
    Hoppas innerligt på en ofarlig blödning, känns konstigt bara att smärta o blödning kom o avtog samtidigt, men kanske normalt!? Vet inte.. Inget mer blod än den gången, som tur e, o bara lite värk ibland, men de kan ju vara växtvärk.. Tack för omtanken!

Hoppas lilla Ludde som min sambo tillfälligt döpt honom till mår bra i magen :).
    Skönt att läsa. Förhoppningsvis var det ingen fara då, eftersom du inte blött mer. Klart Ludde ska stanna

På tal om Ludde :) kallar ni andra bebisen för nåt än??  Själv kallar jag våran för Fnudd
    ♥ ♥Vincent 090628♥ ♥
  • Soffiie

skönt att höra ella jade =)

nej vi kallar den inget vi pratar nästan inget om det,, faktiskt.. jag tänker dessto mer och pratar här .. vi ksa inte berätta innan vecka tolv alla fall

Svar på tråden Juli bebis 2012