snoffsan08 skrev 2012-06-03 13:34:12 följande:
Välkomnade v:34 igår.
Kul att det skrivs så mycket

Jag tänkte börja dricka hallonbladste nästa lördag, då har jag ju gått 34 hela veckor.
Har sammandragningar till och från varje dag. Men häromnatten vaknade jag av att jag hade jätte jobbiga förvärkar som höll i sig hela tiden i ca 2 timmars tid och när jag vaknade på morgonen hade jag mer än vanligt ont i ryggen som hållt i sig sen dess. Vet inte om hon förhoppningsvis kanske har vänt sig rätt nu, men det har hon förmodligen inte. Ligger väl fortfarande med huvudet under mitt högra bröst och rumpan neråt. Ska till BM den 13/6, ligger hon ff med huvudet uppåt så ska jag dit efter 2 veckor igen. Ligger hon även då med huvudet uppåt så får jag en tid för vändning och förhoppningsvis igångsättning samtidigt.
Jag köpte hallonbladste för några veckorsedan... och tog mina 2 första koppar idag...
Vet inte vad min lille kulting håller på med? känner hicka både nere och uppe och ibland tror jag även att han ligger på tvären och då får jag ett hemskt tryck över öronen... skitläskig känsla!
Tror fortfarande att jag har gott om plats att snurra runt på känns det som...
Men önskar han ville fixera sig till nästa bm besök som är den 12 juni... nu äntligen ska jag få komma varannan vecka!