FruSandra skrev 2012-06-04 08:35:06 följande:
Tokar
Hoppas på att de är trycket.. Ja spyr också emellanåt.. Skitjobbigt! Men direkt efter mår ja bra.. Inte alls som när man är magsjuk, då brukar ja må piss även efteråt..
Skickar en krya på sig kram ifall att :)
Tack tack. Mår inge bra alls och har även lite ont i magen/ryggen. Ska vila i några timmar så får vi se om det släpper...
Verkar som att det är fler som har krämpor och diverse åkommor såhär mot slutet. Måtte tiden gå fort... Speciellt för er som inte mår bra!
En liten skrev 2012-06-04 09:45:12 följande:
Jag blev också dålig då jag väntade lillan, utan att någon annan blev det. Men det gick över på 48 timmar. Kan någon annan ta sonen till tandläkaren?
Här nere finns det medecin som heter SMECTA den är fruktansvärt hemsk att ta men den tar bort alla kramper. Egentligen hjälper det att tänka på medecinen och man blir frisk....
Jag vet inte om det finns något liknande i Sverige.
Vi får lösa det på något sätt helt enkelt, mannen stannade hemma idag och jobbar lite hemifrån. Väldigt skönt. Sonen får inte gå till förskolan ifall att det skulle vara magsjuka... Det låter som en bra medicin, om man inte ens behöver ta den för att bli frisk :D
Jag har redovisning och opponering i skolan om några dagar men skickade mail till läraren om att jag vill göra en skriftlig uppgift istället. Känns skönt att ha tagit det steget. Nu kan jag slappna av på riktigt och vila! Nu blir det inge mer skola för min del den här terminen (förutom uppgiften)...
Jag vill också ha amningskudde. Jag använde bara vanliga kuddar när jag ammade sonen. Det funkade ju, men amningskudde är säkert smidigare...