haanaa skrev 2012-06-04 14:22:47 följande:
Hejsan. jag har bf 12e juli. alltså i vecka 35 nu. Tänkte fråga om någon har haft väldigt ont runt venusberget? Vaknade inatt med stark molande värk i venusberget och starka ilningar neråt som sedan försvann efter 2 timmar. Någon som haft liknande.
Jag har det när hon åker neråt.
Jag har precis varit hos bm på förberedelse kurs.
I det här landet får vi göra sånt på betald arbetstid (men med tanke på vad lite föräldra ledigt vi får så tycker jag att det är ok).
Jag går inte någon grupp men hon bjuder in oss till olika träffar hon ordnar med andra mammor på de teman som hon tycker passar oss individuellt. Vi är tre mammor varje gång.
Den här gången pratade vi om avslappning och andningteknik vid verk arbetet. Så klockan halv två la jag mig ner på en madrass och blundade fick lyssna på avslappningsmusik medans hon pratade lugnt om hur vi skulle andas och känna våra kroppsdelar. Ett ljus minns jag också som värmde fötterna och upp längs med benen och slappnade av musklerna allt eftersom ..... Sedan vaknade jag..

.... och förstod ingenting om pendeln och det andra hon pratade om hahahaha jag hoppas det inte märktes...
Nu vet jag hur jag ska göra när jag ska sova på nätterna hemma i alla fall