SaJo81 skrev 2012-06-07 08:07:04 följande:
Vecka 34+0 idag! Sex veckor kvar och jag är förbaskat trött på det nu!
Det blir kanske bättre iofs när man får sluta arbeta men har ju inte sökt gp fören till midsommar så jag har två veckor kvar att arbeta först och Faaan vad tungt det börjar bli, underlättar ju inte direkt att ma inte får sova ordentligt på nätterna heller...
På lördag ska jag på möhippa, tur att det är en lugn möhippa för hur hade jag orkar annars? Följer ju inte med ut och festar och så men ska ju i alla fall vara med från klockan elva och middag äter vi vid sju på kvällen så man är ju ändå borta hela dan!
Tur i oturen på nåt sätt att den andra möhippan jag var bjuden på blev förflyttad till en dag ja inte kan för jag vet fasiken ute om jag hade orkat en till!
Bröllop ska vi gå på med den sista juni! Kommer vara hyfsat höggravid och har fortfarande inte hittat nåt att ha på mig då! Fasen va svårt det e att hitta en snygg klänning som passar över magen! Någon som har bra tips?
Hur gick det igår? Lyckades du vila lite?
För bröllopet har jag inget bra tipps. Men jag köpte en klänning på vertbaudet som även finns på laredoute postorder. Den är lätt i bomull och skön att ha på sig. Det blir snyggt med ett par leggings in under med lite spets om du gillar det. Den ser lite strand-klänning ut på bilden men jag har haft den på jobbet med leggings och jeans. Ett par snygga klackar om du orkar piffar upp oxå.
den franska hemsidan kan man se klänningen är här:
www.laredoute.fr/vente-robe-ceinturee-de-grossesse.aspx&documentid=999999&categoryid=111137974&customertarget=0&numberpage=1&offertype=0&pos=12_n_n_n_n_n_n&prodcolor=1
Den är inte så dyr heller för en klänning att ha bara en gång. sedan kan du säkert sälja vidare den under sommaren!