• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • vermilion

Skattepengarna.. blä. Hoppades att sambon skulle få sina nu, vi hade behövt dom till bebisen och sonens födelsedag, men eftersom han hann starta ett aktiebolag i december förra året så verkar det dröja. Fast det inte hann hända något alls med företaget. Surt.. undrar just om pengarna kommer först i augusti då.

♥ Adam, Molly och sprattel i magen♥
  • anjiali

Sajo: hör dom av sig om man blir granskad ???

Jag kom på nu att min sgi inte är klar :0 varit väldigt tyst om detta. Bäst att ringa och kolla. Har en klurig situation eftersom jag inte haft lön utbetalt det senaste utan utbildningsbidrag och en ny tjänst. Bäst att ringa. Men är lite skraj för dåliga besked.

Vecka 36(35+6) enligt ägglossing enligt ul på tisdag. Jag vill bara ta mig förbi denna helgen då vi skall bo på hotell . Sen går bebis gärna komma !!! Vill INTE vara gravid in i augusti !!!

• nilepile89

konstigt detta med skattepengarna, jag kollad häromdagen på skattekontot. där stod det att pengarna var utbetalade.. den 2 då tänkte jag ju 3 bankdagar måndag tisdag och så borde pengarna kommit idag. Men men inga pengar tyvärr. Hoppas de kommer imorrn. skulle verkligen behöva en liten slant från dem.  

• MissMurrig
    vermilion skrev 2012-06-07 10:24:15 följande:
    Skattepengarna.. blä. Hoppades att sambon skulle få sina nu, vi hade behövt dom till bebisen och sonens födelsedag, men eftersom han hann starta ett aktiebolag i december förra året så verkar det dröja. Fast det inte hann hända något alls med företaget. Surt.. undrar just om pengarna kommer först i augusti då.
    Mina föräldrar har ett företag, och de får sina i December... 

Jag hade också hoppats på pengarna nu, inte för att jag inte klarar mig utan dem, men ville åka till Ullared idag för det passade bra när sambon är ledig. Men nu ska jag få låna lite pengar av pappa så kan jag ju bara föra över imorn eller när pengarna kommer, så Ullared - Here I come Typiskt nog fick jag för mig att riva ut shoppinglistan jag hade gjort och lagt den någonstans typ igår, men kommer inte ihåg vart! Varför kunde jag inte låta den va kvar i skrivhäftet?! gravidhjärna... 
  • FruSandra

Jag har fått mina skattepengar nu $$$ dessutom fick ja
    Även samtal att våran vagn ÄNTLIGEN har kommit!!!
    Dubbellycka!

• froggyL
    FruSandra skrev 2012-06-07 12:48:24 följande:
    Jag har fått mina skattepengar nu $$$ dessutom fick ja Även samtal att våran vagn ÄNTLIGEN har kommit!!! Dubbellycka!

Härligt! Måste genast kolla mitt konto :)
    Mamma till Linnea 2008-01-04
  • SaJo81

Mina har inte heller kommit än:/
    Anijali: ja! Det kommer brev hem om man blev granskad, fick det i mitten på maj!

Har en bra dag so far:) e supertrevlig kvinna från fk ringde på rasten (med oturen jag haft innan så trodde jag knappt det jobbade några trevliga på fk) min gp blev beviljad i alla fall :) och dessutom svarade hon väldigt behjälpligt på alla mina frågor:) hon borde få dagens ros:)

Svar på tråden Juli bebis 2012