• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • spillerkillern
    EllaBella02 skrev 2012-06-08 12:34:02 följande:
    Jag har heller inte fått skattepengarna idag! : (
    Det kan komma in vid 14-tiden, det görs utbetalning så också.. jag väntar med spänning.
  • Trolla75
    snoffsan08 skrev 2012-06-08 12:48:21 följande:
    Jag fick mina igår.
    Lyllos! jag var inne i går och kikade men nix, inga pengar i sikte...

Nu har jag nästan 1 veckas ledighet framför mig... och det kommer bli mycket vila mellan varven... men jag tycker mig få förvärkar så fort jag lägger mig? små mjuka, så inget jag oroar mig för... men i alla fall.
    ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - BF 20e juli 2012♥ღ
  • MissMurrig
    Trolla75 skrev 2012-06-08 12:42:57 följande:
    Åh blir mer o mer sugen på en tripp ner till Ullared jag också!
    Annars är jag en stor motståndare till just det stället... Mest bara för att köpa köpa för att det är billigt, (jag har kvar duschcreme och schampooflaskor som jag köpte i början på 2001... *skakar på huvudet* Skäms och nej, kommer inte att använda dom... Men har inte heller kommit mig för att hälla ut och slänga dom heller... Jag är lite knäpp!

Men i alla fall, är otroligt sugen på Lejonfilten! vad kostar den?
    Filten kostade 79,95.
  • snoffsan08
    GladTrolla75 skrev 2012-06-08 12:59:57 följande:
    Lyllos! jag var inne i går och kikade men nix, inga pengar i sikte...

Nu har jag nästan 1 veckas ledighet framför mig... och det kommer bli mycket vila mellan varven... men jag tycker mig få förvärkar så fort jag lägger mig? små mjuka, så inget jag oroar mig för... men i alla fall.

Hur länge var det du tänkte jobba till? Hur är det med din lilla kille, har han lagt sig till rätta än?

Ja, det kändes bra att få pengarna, fick mindre än vad jag brukar få. Men men, det duger ändå Flört

Har lagt undan en del på ett spar konto, ett kont jag tänker använda då vi åker till Ullared i höst    
  • Trolla75
    MissMurrig skrev 2012-06-08 13:07:39 följande:
    Filten kostade 79,95.
    Tack!
    snoffsan08 skrev 2012-06-08 13:16:19 följande:
    Hur länge var det du tänkte jobba till? Hur är det med din lilla kille, har han lagt sig till rätta än?

Ja, det kändes bra att få pengarna, fick mindre än vad jag brukar få. Men men, det duger ändå Flört

Har lagt undan en del på ett spar konto, ett kont jag tänker använda då vi åker till Ullared i höst    
    Jag har sagt att jag ska jobba juni ut, men min brukare ska på läger sista veckan i juni kommer hem på fredagen och mitt sista pass är egentligen fre-lör men har jag då fått smak på att vara ledig så kanske inte det dygnspasset är så lockande...

Tror han ligger med huvudet ner, det hickar där nere i alla fall... BM har inte gjort någon större koll, ska be henne på tis känna efter.

Gott med tillskott i kassan, klokt att lägga undan... Jag är också duktig på att spara Flört
    och tur är väl det nu när våran värmepump gick sönder... tråkig utgift bara!

Hur går det för dig då, du känner inte av något än?
    ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - BF 20e juli 2012♥ღ
  • spillerkillern
    EllaBella02 skrev 2012-06-08 12:34:02 följande:
    Jag har heller inte fått skattepengarna idag! : (
    Kolla nu, mina kom in för 20 min sen.
  • anjiali

Ååå sitter i bilen och kan inte ringa banken. Hoppas hoppas !!! Underlättar helgens firande en hel del!!! Ge mig en bank !

En liten: en förlossning är inte den andra lik
    Och förutsättningarna för omföderskor är stor skillnad. Hoppas du kommer hinna få vila och finna något sätt att minska din oro. Kram

• froggyL

Hade inte heller fått tidigare idag men nyss när jag kollade så fanns de där :) trevligt tillskott i kassan efter allt shoppande kring flytten.

Mamma till Linnea 2008-01-04
Svar på tråden Juli bebis 2012