• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • FruSandra

Charlottatotta (?)
    Vet inte om namnet blev rätt.. Så jobbig när man skriver från iphonene :s
    De är en sån kartong. 6 rullar ligger de à 12 meter.. De gick 2 såna kartonger för mej.. Så den inte blev för tunn...

• Tekla78

Anjali, härligt att restaurang & hotell blev lyckat! Grattis på din dag! Och krya på lilltjejen! Inge kul med magsjuka!

• Tekla78

En liten, ajdå... Hoppas den håller sig inne åtminstone någon dag till och att du har möjlighet att ta det lite lugnare imorgon!

• anjiali

Tack !! Vad gulliga ni är . Har varit en super helg trots magsjukan. Kom precis hem från konsert med syster sol och kapten röd. Nu är det fullt ös i magen. Verkar bli en nattsuddare till bebis.

En liten : hur går det ???? Hoppas bebisen stannar ett litet tag till.

• Trolla75

V 35 här... 34+1

Grattis i efterskott, anjiali.

En liten- hur har det gått?

Fru Sandra- fräck gipsskulptur!

Var på svärmors 60 års kalas igår... jag åt o åt o åt... tror jag håller på att spricka Flört men gott var det!

ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - BF 20e juli 2012♥ღ
  • SaJo81

Var på Möhippa igår och oj vad det känns idag alltså!
    åkte hemifrån vid nio på morran för att hinna lämna barnen hos min mamma innan möhippan sen var jag inte hemma fören efter elva igår kväll......jag rä sååå trött!

Tack och lov i alla fall att bebis låg så bra i magen att  magsäcken inte kom i kläm, fick plats med både förrätt varmrätt och efterrätt :P haha!

idag blir det bara lugn och ro i alla fall! nästa helg ska jag iväg och handla det sista för att fixa ordning här hemma: en byrå, två juniorsängar (så lill*n i magen kan få en av spjälsängarna) ett skötbord och en sänghimmel=) 

• Engla80

Oj vad jag missat mycke! Har försökt läsa i kap allt...

Grattis i efterskott anjiali!
    Himla fin skulptur Fru Sandra!

Själv är jag i v 35+0 imorgon och då ska vi på UL för en extrakontroll av njurbäckenet som va förstorat på höger sida när vi var på TUL.

I fredags va jag på Bo Ohlsson i Tomelilla och shoppade loss för lite skattepengar Skrattande Blev babykläder, filtar, amningströjor och en amningsklänning och lite annat smått och gått! Känner mig super nöjd men är fortfarande sugen på en Ullareds tripp... Cool Men den får vänta tills hösten!

Jag har börjat tvätta babykläderna och kom på mig själv att stå och små le när jag hängde upp dom! Längtar så in i bomben på att få hålla vår pojk i famnen!!! Tror BB-väskan bli packad i veckan och tänkte fixa liggdelen till vagnen också. Dottern är ju född i v 37+0 så jag vill ha det mesta klart innan dess... Även om jag tror lillebror kommer vilja va kvar i magen längre än så Obestämd 

Svar på tråden Juli bebis 2012