anjiali skrev 2012-06-10 22:01:39 följande:
Jag skriver gärna upp mig på datumet när det är fullmåne. Då är jag 38 fulla veckor :D
Mitt boande har gått över styr. Har så mycket idéer och planer. Min stackars man ser smått uppgiven ut. Idag engagerade jag hela familjen som var här och fikade. Dom fick bära och släpa möbler. Borde finnas skyltar att sätta på dörren. Istället för varning för hunden borde det stå, varning för boande gravid kvinna

. Ingen går härifrån utan att fått hugga i och göra något.
Vi får visserligen gjort mycket mer än vi gjort på år och dar. Men måste nog spara på mannen lite.
Ps: imorgon skall jag köpa spackel och målarfärg :p
Haha, jag har definitivt lust att boa, men har fått hejda mig då vi gör i ordning hallen och maken har kommit med önskemål om att vänta åtminstone tills garderoben är på sin rätta plats igen. Förhoppningsvis kan vi börja bära upp grejer från källaren nästa helg. Fast idag lyckades jag, helt otroligt, med konststycket att få maken att städa med mig fast vi var barnfria! (känns i bäckenet nu kan jag säga, jag som knappt haft bäckenproblem på flera månader eftersom jag tagit det så lungt pga sammandragningar)
Nu har jag budat hem en massa kortärmat till bebis i stl 50-56 och en massa amningstoppar från Tradera. Nu känner jag mig lugn igen ;)