• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • SaJo81

29 dagar kvar till BF =) vad spännande! 
    tycker det börjar bli lite väl tungt nu bara....
    Imon åker min man och hämtar våran nya bil =) känns så jäkla bra...(om det inte händer nåt oförutsett nu då) så på fredag när jag och grabbarna åker till landet kommer vi ha gott om plats i bilen *skönt* framförallt blir det la gött för gossarna som sen v70:n pajade fått knö in sina ben mellan stolen och sätet på en ford focus där det e så nära gränsen till för trångt det kan bli=) 

• FruSandra

Tack för era svar tjejer.. Natten har vari ett helvete och nu ska ja ringa förlossningen o se vad de säger...
    Känns så dumt bara.. De känns som att man tar upp deras tid :S

• En liten
    FruSandra skrev 2012-06-20 09:05:43 följande:
    Tack för era svar tjejer.. Natten har vari ett helvete och nu ska ja ringa förlossningen o se vad de säger...
    Känns så dumt bara.. De känns som att man tar upp deras tid :S
    spännande. nej det ska inte kännas dumt att ringa in. De kommer antagligen be dig åka in och kolla för att vara säkra. Lycka till! Glöm inte att försöka slappna av om det nu kommit igång.....
  • SommarDahlia

18 dagar kvar och jag är riktigt färdig i kroppen nu!
    Har oxå fruktansvärt ont i musen, eller snarare blygdbenen. Kan knappt resa mig och jag vaknar minst en gång i timmen av smärta på nätterna. Dessutom känns det som att jag ska få liggsår. Man har ju bara två ställningar att välja på, antingen höger sida eller vänster. Känner att jag nästan får blåmärken på höfterna och vaknar av att det gör ont där oxå! Gnäll gnäll gnäll!!! 

Jag känner mkt sammandragningar som inte är jättebehagliga men det är tyvärr inga värkar. I helgen vill jag inte föda för vi har ingen barnvakt men från söndagkväll när mamma slutat jobba å framåt är bebis mer än välkommen!

Vi skulle kanske göra om BF-listtråden till en lista när bebisarna faktiskt är födda?! Ingen skriver ju i den ändå nu. Typ när när BF var, när bebis verkligen föddes, vikt och kön? Skulle va spännande att se hur saker och ting blev i verkligheten. Känns som att nån bebis kommer inom det snaraste! :)

Hur har det gått FruSandra??  

*** Vilgot 16/10-09 och Bebisen BF 8/7-12***
  • FruSandra

Ja åker in på förlossningen snart... Försöker få i mej lite frukost...

Återkommer sen... Gaah! Tänk på mej! :S

• mommytobe again
    FruSandra skrev 2012-06-20 09:21:06 följande:
    Ja åker in på förlossningen snart... Försöker få i mej lite frukost... Återkommer sen... Gaah! Tänk på mej! :S

Lycka till!håll oss uppdaterade,spännande!
  • grahnkotten

Lycka till! Håller tummarna att allt ska gå bra!

Själv ska jag in till stan och handla mat t Midsommar! Börja ångra att jag erbjöd mig att ordna festen.. även om det är ett knytkalas och att jag har delat ut alla uppgifter till gästerna! Men men, det ska bli kul att träffa alla! 

Idag välkomnar jag v.35 (34+0). Innan tyckte jag att tiden gick så fort, men nu känns det som om den har stannat av. Längtar så efter bebis nu, även om jag vet att det är lite mer än 5 veckor kvar t BF. 

Här är det soligt och varmt idag, så jag ska passa på att vara ute lite! 
  • chess07

Lycka till!!
Svar på tråden Juli bebis 2012