• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • froggyL

Spännande FruSandra. Lycka till! Själv ska jag lägga mig å sova. Har midsommarhandlat å e helt slut. Sen känns det helt sjukt å läsa att det är 14 dagar kvar till BF..!!! Oj oj oj :)

Mamma till Linnea 2008-01-04
  • FruSandra

Hallå alla! Tack för era lyckönskningar.. Dock falskt alarm.. Blev hemskickad igen med citodon..
    2 barnmorskor som försökte känna tappen, men den satt för långt bak.. Vilket tyder på att de inte är på g än..

• EllaBella02

Skönt att du fick komma in och kolla upp det i det i alla fall. Nästa gång är det nog på riktigt! : )

• FruSandra

Ellabella
    Jaa hoppas kan man iaf... Men fyyy vad ont jag har!!
    Vill bara hem o vila nu.. :(

• FruSandra

Jag såg att de va nån som skrev nåt om nån app att klocka värkarna med..
    Vad heter den?

• En liten

Ehhh ok antingen så kissade jag just på mig i sängen eller så läcker det vatten (men det är inte färgat...).... jag som precis lagt mig för att vila. Jag har slipat hela bordsskivan på trädgårdsmöbeln nu på morgonen men jag är inte klar!
    Jag har dessutom inte sytt in knappar i koftan till bebisen och så måste jag packa om väskan innan vi åker in! Jag har en massa saker som inte är klara. 

Nu får jag kliva upp ur sängen och packa om väskan på en gång! Håll tummarna att det inte är vatten för jag vill vara mamma ledig i minst en dag innan lillan kommer....

• En liten
    FruSandra skrev 2012-06-20 13:10:34 följande:
    Jag såg att de va nån som skrev nåt om nån app att klocka värkarna med..
    Vad heter den?
    Jag har använt contraction timer....
  • EllaBella02

Den jag laddade hem hette bara värkar nu när jag tittade på den. Räckte med att söka på värkar så kom det upp 3 stycken eller nåt.

• EllaBella02

Men hoppas det inte var vattnet då! Du får ringa BB och hålla oss uppdaterade : ) Lycka Till om det är på G!

• Trolla75
    En liten skrev 2012-06-20 13:50:00 följande:
    Ehhh ok antingen så kissade jag just på mig i sängen eller så läcker det vatten (men det är inte färgat...).... jag som precis lagt mig för att vila. Jag har slipat hela bordsskivan på trädgårdsmöbeln nu på morgonen men jag är inte klar!
    Jag har dessutom inte sytt in knappar i koftan till bebisen och så måste jag packa om väskan innan vi åker in! Jag har en massa saker som inte är klara. 

Nu får jag kliva upp ur sängen och packa om väskan på en gång! Håll tummarna att det inte är vatten för jag vill vara mamma ledig i minst en dag innan lillan kommer....

Mitt vatten har vart klart, men något ljus ljusrosa...
    Du får lukta på det, det sägs att fostervatten ska lukta hav?

Kiss luktar ju som sagt kiss... ;)
    ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - BF 20e juli 2012♥ღ
Svar på tråden Juli bebis 2012