Åh, babianrumpa har jag haft länge
hahaha... Hoppas den går tillbaka sen! Kan inte komma ihåg att jag hade det sist...hm... men det hade jag kanske?!
Sex har vi haft hela graviditeten igenom. Inte lika ofta och mindre variation på ställningar har det ju blivit men vi hittade några som passade både öma höfter och stor mage så vi har "kört på". Tror starkt på att göra det som känns bäst för en själv och om det är att ha sex eller inte ha sex... so be it! Man ska lysna på sin kropp och på sitt phsyke!
Jag tror igentligen inte heller på färdknäppen eller annat skrock om att få igång en förlossning... Men ack vad jag kommer försöka!! Är så trött, mentalt, på att vara gravid så jag skulle nästan kunna göra vad som för att få ut vår grabb... På måndag passerar jag det magiska 37+0 då dottern är född och sen ska jag dansa, äta starkt, ut och promenera, ha sex och har jag tur så kanske, kanske får jag pussa och krama vår pojke redan i juni
Åh, vad jag vill veta hur han ser ut! Är han lik storasyster? Har han mycke hår? Hur stor är han? LÄNGTAR, LÄNGTAR, LÄNGTAR...
MissMurrig skrev 2012-06-19 15:58:59 följande:
Vet inte om jag egentligen lyckades, men jag är rätt vig

Så jag tog fingret och masserade lite rint livmodertappen och "hålet". Dagen efter började jag få massa flytningar, och 2 dagar efter kom värkarna. Visst det kan ha varit så att det hade kommit igng då ändå, men jag tycker att det känns som att jag kanske hjälpte till lite.. Han föddes 3 dagar före BF.
Kan man känna det själv?? Hm... man skulle kanske prova det i nästa vecka

Har en tid hos BM imorgon. kanske ska be henne... *fniss* Fast då får vi väl fira midsommar på BB och det ksnake inte är så latjo...