Jag åkte hem alldeles för tidigt förra gången, åkte nästa dag, så vi var där precis ett dygn. Ska stanna iaf 2 nätter denna gången, så man kanske får vila lite mer också, nu när man har barn hemma så kommer han vilja att jag gör massa saker osv. Bättre att ha tråkigt men hinna vila och öva på amningen, kunde ju amma sist när jag åkte hem. Men när mjölken rann till hemma på 2a eller 3e dagen så gick det inte längre, fick panik! Bröstvårtan försvann så han hade inget att hugga tag i (det blev liksom på en ballong med knopp, om man blåser upp den till max försvinner knoppen...). Nu finns ju iPhone, det hade jag inte sist. Så man ska nog kunna underhålla sig när bebisen sover och man inte kan sova själv.
I natt fick jag såna värkar, de avtog nästan inte utan det gjorde knostant ont i 30 min, magen spände sig och släppte dock som med vanliga värkar. Men tog en alvedon och lyckade somna till slut, sedan avtog de. Bra! VIll gå på mitt stickmöte ikväll, vi ska ha drinkkväll
Och imorn har jag lektion. SEN kan det få komma igång... Men sambon vill ju helst inte det, han har massa att jobba fortfarande....
Men det kändes ju verkligen som det var på G inatt! Det var spännande
Längtar så... Har byggt bo lite varje dag. Igår kom lite blöjor och salvor på plats på skötbordet, det ser så gulligt ut med miniblöjorna