• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • LitenR

Hörrni tjejer.. Hur vet man om vattnet gått riktigt? Låg i sängen och de smällde till i magen. Låg kvar och kände att de kom något rinnande så steg upp och gick mot toa där det började rinna ner längs benen.. Kanske 1-2dl. Inte kan de väll vart en mera stor flytning? Såg klart ut. Hann inte kolla så mycke för jag blev så till mig och ropade att sambon skulle torka... Känner inget mer nu just

• froggyL

Oj, låter ju faktiskt som fosterbatten. Ring förlossningen...

LitenR skrev 2012-06-26 23:18:25 följande:
    Hörrni tjejer.. Hur vet man om vattnet gått riktigt? Låg i sängen och de smällde till i magen. Låg kvar och kände att de kom något rinnande så steg upp och gick mot toa där det började rinna ner längs benen.. Kanske 1-2dl. Inte kan de väll vart en mera stor flytning? Såg klart ut. Hann inte kolla så mycke för jag blev så till mig och ropade att sambon skulle torka... Känner inget mer nu just

Mamma till Linnea 2008-01-04
  • anjiali

Liten : kan varit vattnet . Tycker du ska ringa och fråga. Mitt vatten sipprade bara lite till en början, trodde jag kissade ner mig lite men sen kom det mera. Smäll ljudet gör att jag tänker vatten.
    Spännande Lycka till !!!!

• LitenR

De e nog vattnet. Ringde bb och de har runnit från och till sen de började. Ska avvakta och se. Men nu börjar de komma värkar också.. Inga regelbundna dock tror jag, har inte hunnit klocka dom ordentligt ännu. Hade ju tid för igångsättning nästa vecka men nu slapp man ju de då :)

• Trolla75
    LitenR skrev 2012-06-27 00:00:26 följande:
    De e nog vattnet. Ringde bb och de har runnit från och till sen de började. Ska avvakta och se. Men nu börjar de komma värkar också.. Inga regelbundna dock tror jag, har inte hunnit klocka dom ordentligt ännu. Hade ju tid för igångsättning nästa vecka men nu slapp man ju de då :)
    Spännande... efter att mitt vatten har gått har värkarna tilltagit i kraft rejält... det är nog dags att åka in, iaf för en kontroll...
    Lycka till!
    ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - BF 20e juli 2012♥ღ
  • EllaBella02

Är uppe och ammar och ville bara titta in och skicka en peppkram till er alla som är på g snart! Snart har ni era bebisar. Kör hårt för kung och fosterland : ) Kramar

• AnnA1985

Kan man öppna sig utan att ha regelbundna värkar? Har ju haft till och från sen i fredags... Lillan verkar fortsätta att borra sig ner i bäckenet, trots att hon låg djupt nere på kontrollen igår. Gör galet ont när hon mucklar på där inne!

• anjiali

Liten: hur går det ? Har det kommit mera värkar ? Vilken vecka är du i ?

AnnaA: jag vet inte om man kan öppna sig men kanske lite ??!!

Sov så gott alldeles nyss men vaknade med jordens värsta vad kramp. Jäklar vad snabbt man kan komma ur sängen då. Ypperligt tillfälle att träna på sin andning, men det gjorde jag inte ;p. Gjorde precis tvärt om.
    Men nu är jag vaken och konstaterar att det är 15 dagar kvar till bf.

• Wijkstrom

Hej allihopa! Jag har följt den här tråden för skoj skull den senaste månaden iaf, o ja känner igen mig i allt ni skriver!! Är idag i v37 (36+3) idag. Tänkte kolla om ja kunde hoppa in så här på slutet? Jag e såå avis på er som redan fått era små underverk! Kan ju berätta att jag heter Denise och bor med min sambo, vi väntar vårat första barn och är överlyckliga!

Svar på tråden Juli bebis 2012