• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Tekla78
    Grattis till alla nya bebisar i tråden!
    AKT83, vilken dramatik... Väldigt skönt att ni grejade det och att du inte var ensam.

Sajo, snacka om ego. Hoppas han kommer till insikt snart. Kram till dig.

MissMurrig, förstår dina känslor, men det kommer att bli jättebra för honom. Tänk att du slipper tänka på barnvakt i alla fall om det sätter igång. Det bästa vore väl om bebisen kommer runt 13-14/7 så kan du rå om dig själv och storebror får se bebisen snart efter att han är född.

Någon tyckte det var jobbigt att behöva scrolla BF-listan, så här kommer en ny födslolista:

www.familjeliv.se/Forum-3-20/m65618217.html
  • chess07

Oj ännu  mer bebisar som kommit! Vad roligt!!

Grattis till er!!

AKT83: Vilken dramatik ni varit med om! Underbart att allt gick som de skulle!

• anjiali

Så nu har jag bokat upp idag fram till fredag !!! Har inte tid att föda barn längre å hör sen !!!! ( undra om det funkar )

• SaJo81

"lurat" ner min syster nu idag, hon kommer om en stund och håller mig sällskap när Karln bara jobbar! Imon åker hon och jag till havet då det enligt yr.no ska bli 24grader:) sooooool:)

• MissMurrig
    Tekla78 skrev 2012-07-03 09:05:41 följande:
    Grattis till alla nya bebisar i tråden!
    AKT83, vilken dramatik... Väldigt skönt att ni grejade det och att du inte var ensam.

Sajo, snacka om ego. Hoppas han kommer till insikt snart. Kram till dig.

MissMurrig, förstår dina känslor, men det kommer att bli jättebra för honom. Tänk att du slipper tänka på barnvakt i alla fall om det sätter igång. Det bästa vore väl om bebisen kommer runt 13-14/7 så kan du rå om dig själv och storebror får se bebisen snart efter att han är född.

Någon tyckte det var jobbigt att behöva scrolla BF-listan, så här kommer en ny födslolista:

www.familjeliv.se/Forum-3-20/m65618217.html
    Haha, ja, näää. HAn får gärna komma ut nu så jag kan ligga och pyssla med honom, har inget att göra nu. Och den 14e ska jag på möhippa, så det är bra om han inte är helt färsk då! Ska nog inte dansa någon Poledancing som de andra kanske ska, men jag tänkte kånka med mig lillen och äta med dem osv, Skål
  • FruSandra

Stort grattis sladdis!

Inatt har jag märkt skillnaden mellan riktiga förvärkar och sammandragningar..
    Har hela tiden fått svaren att de är samma sak. Och när ja då frågat om "mensvärken" har de sagt att att de är förvärkar.. Och när jag frågat vad de är som syns på CTG så är de sammandragningar..
    Inatt har jag legat med konstant molande mensvörk, har de fortfarande och ibland drar de iväg och gör sjukt ont...
    De är väl ändå förvärkar?? När ska man börja klocka och hur länge??

Svar på tråden Juli bebis 2012