• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • grahnkotten

Min tapp var trappformad i v 25, när jag blev sjukskriven. Läkaren sa då att det kunde vara så att man öppnade sig i den yttre munnen men att det tog längre tid att den inre öppnade sig.. Och att det först när både den inre och yttre munnen var öppen som det räknades att man var "öppen".. I v 25 var jag väldigt nöjd med att den bara var trattformad..!
    Men nu och för dig borde det ju betyda att tappen har börjat sitt arbete till att utplånas helt! Spännande!

• MissMurrig

Tack för tipsen om Me and I, ska kolla... Men ahr varit på en Me&I träff, och de kläderna kändes lite TYP som PoP, jag gllar lite mer "uppklätt"... Men ska kolla iaf.  

• SaJo81
    chess07 skrev 2012-07-10 15:42:46 följande:
    Angående att skriva och få svar tror jag som många andra att det är skönt att få skriva av sig lite bara och dem flesta svarar inte för man har inget "att komma med" Vi är ju trots allt rätt många!
    tror också det är så....oftast skriver jag också bara för att få ut det ur systemet....inte för att jag vill ha sympati eller svar liksom....skönt att ha någon annanstans att gnälla än hemma på karln hela tiden.....
  • Trolla75
    enilorac81 skrev 2012-07-10 16:56:04 följande:
    Hej igen, vill också ha bra tips på amningskläder!

Sitter i soffan och myser med Elias, älskar mitt nya liv
    Jag bara älskar Boobs amningskläder, men de är svindyra! så mitt tips är att välja o vraka o fynda på Tradera...

Mysigt att få mysa med bebis!
    grahnkotten skrev 2012-07-10 17:33:49 följande:
    Min tapp var trappformad i v 25, när jag blev sjukskriven. Läkaren sa då att det kunde vara så att man öppnade sig i den yttre munnen men att det tog längre tid att den inre öppnade sig.. Och att det först när både den inre och yttre munnen var öppen som det räknades att man var "öppen".. I v 25 var jag väldigt nöjd med att den bara var trattformad..!
    Men nu och för dig borde det ju betyda att tappen har börjat sitt arbete till att utplånas helt! Spännande!
    Åh ja, nu hoppas vi verkligen! hon sa ju även att jag var mjuk o mogen... *hoppas hoppas*
    ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - BF 20e juli 2012♥ღ
  • Charlottetott

Jag har gjort andra hinnsvepningen idag, (gjorde en för en vecka sedan, har bf på torsdag) 
    Känner inte nått... lite molvärk men inte mycket och inte mer än vad jag gjort innan...

Fasen.... kom igen nu då. Nått kan la hända... 

• chess07
    Charlottetott skrev 2012-07-10 18:25:41 följande:
    Jag har gjort andra hinnsvepningen idag, (gjorde en för en vecka sedan, har bf på torsdag) 
    Känner inte nått... lite molvärk men inte mycket och inte mer än vad jag gjort innan...

Fasen.... kom igen nu då. Nått kan la hända... 

Undrar om ja kan få min BM att göra hinnsvepning om inget hänt på månd. Har bf på torsd ja med!
    Skarpa täta sammandragningar idag men inget mer än så egentligen. Ser fram emot att gå över bf! Cool
  • grahnkotten

Trolla75: blev lite sugen på boobs amningskläder, hur är dem i storleken? Vet du om dem säljs även i affärer, har bara hittat dem på nätet!

• Trolla75

Innan min undersökning så sa hon att vid nästa besök om jag skulle komma då så skulle de göra en hinnsvepning,
    men hon gjorde den nog just för att jag var mogen.

Jag har nu frågat min bm vid de 2 sista besöken, sist var det tvärt nej! men eftersom jag berättade att jag haft värkar hela fm så gick hon med på en undersökning och det ena ledde till det andra... Skrattande

Men nu är det lugnt igen! Obestämd

• Trolla75
    grahnkotten skrev 2012-07-10 19:02:44 följande:
    Trolla75: blev lite sugen på boobs amningskläder, hur är dem i storleken? Vet du om dem säljs även i affärer, har bara hittat dem på nätet!
    Nä tror bara de finns på deras hemsida, jag tycker att dom är små i storlek.
    Men jag slår ett stort slag för Tradera!
Svar på tråden Juli bebis 2012