• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • anjiali

Lycka till eken och grankotten.

Vermillon: Phu... Fattar att det känns jobbigt . Inte annat än att jag också får kalla fötter ibland och undrar vad fan jag gett mig in på.

Engla: ååå spännande. Hur går det ??? Hoppas hoppas !!!

• anjiali

Idag är jag sååå less. Började redan igår.
    Har städat, druckit te, promenerat, rullat bröstvårtor och en rejäl färdknäpp.
    Till vilken jävla nytta ????
    Nu ger jag upp, kroppen är inte redo uppenbart. Å även om mina andra barn föddes i denna vecka så är jag säker på att denna trea kommer jävlas. Ingen risk att jag vill ha en fyra.

Jag var orolig för att bli gravid denna gången tycker det är jätte jobbigt med kroppen. Mår Inge vidare nu . Ont överallt, tjock som fan och kan inte röra på mig......

• EllaBella02

Jag skulle ringt förlossningen om jag fick blodblandad flytning, även om man vet att det är SP. Och det är nog vad de kommer säga också: )

• anjiali

Förlåt engla:, glömde svara ju....
    Vid blod skall du ringa. Vid slemblod tror jag inte det är någon fara men ring ändå och prata med dom.
    Jag skulle inte drukigt mera te.

• millifjor

Hur många koppar om dagen törs man dricka? Tänkte börja hinka idag, 10 dagar kvar till bf

• Charlottetott
    anjiali skrev 2012-07-11 08:36:18 följande:
    Idag är jag sååå less. Började redan igår.
    Har städat, druckit te, promenerat, rullat bröstvårtor och en rejäl färdknäpp.
    Till vilken jävla nytta ????
    Nu ger jag upp, kroppen är inte redo uppenbart. Å även om mina andra barn föddes i denna vecka så är jag säker på att denna trea kommer jävlas. Ingen risk att jag vill ha en fyra.

Jag var orolig för att bli gravid denna gången tycker det är jätte jobbigt med kroppen. Mår Inge vidare nu . Ont överallt, tjock som fan och kan inte röra på mig......
    Vi är beräknade samma dag va, imorgon den 12:e? 

Jag har gjort samma som du, och jag är så less, min son kom 10 dagar för tidigt så de här trodde jag nog itne, att jag skulle gå över.. (för statistiskt sett om den inte kommer idag så är de bra 5% som föder på BF så hur stor chans är de) Är så less, irriterad, deppig..

Och gå ut i området (bor i radhusområde) så frågar alla... har int4e bebisen kommit än!!!
    SER DOM INTE DE SJÄLVA?
    Idag smyger jag ut om jag ska ut.. men vill helst dra täcket över huvudet!
  • anjiali

Charlottentott: min bf enligt ul är 16:e men enligt äl som jag har stenkoll på fanns bara ett tillfälle att bli gravid är den 12:e. men kanske embryot vandrar på villovägar några dagar ???

Inte bf ännu men trots detta har kommentarerna haglat bra länge nu .
    Mannen är hemma idag. Det är åtminstone nått bra.

Statistik om bf vågar jag inte tro på alls. Tycker jag borde ha någon känning i så fall. Det där med blixt från klarblå himmel ??? Troligen kommer det inte ske.
    Fy vad negativ jag är !!!! Sorry alla.

• Emmizen80

Hej på er. Igår vid 14 fick vi äntligen åka hem!!! Ända sedan läkarkollen på måndagen då blåsljudet upptäcktes har barnmorskorna gjort syresättningstest i hand och fot samt andningsfrekvenstest var 6e timme. Andningsfrekvensen har varit bra hela tiden och syresänningstesten har var ibland på gränsen, men sedan jättebra. Lilleman vägdes igår och har gått ner till 3315 gram vilket var bra. En annan läkare kom igår och undersökte Gustav hjärta och det kraftiga blåsljudet som hördes på måndagen var borta, men trots det ville han rådgöra med neo innan han kunde skicka hem oss. Han kom tillbaka och vi fick den underbara nyheten att vi fick åka hem!!!! Så underbart att vara hemma!

Svar på tråden Juli bebis 2012