• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Maho81

Åh så spännande! Då kanske det är dags att åka in om det är så tätt emellan?

Charlottetott skrev 2012-07-16 16:35:48 följande:
    Nere på 4 min mellan.. Och ont gör de!!!

• grahnkotten

Millifjor: haha, jag känner precis lika som du, vill också veta datum å klockslag och gärna hur det ska starta..! :)

Nu har det blivit en långpromenad å snabbt gick det, fick t o m håll! :) haha, men enl maken så gick det inte jätte snabbt! :) men men det är känslan som räknas, skönt att få rensa huvudet!

• Maho81

Vilken tur ^^,

Charlottetott skrev 2012-07-16 17:03:37 följande:
    Maho81 vi är redan inne:)

• froggyL

Gött! Charlottetott! Snart blir det bebis :) men får du verkligen ha telefonen på!?

Mamma till Linnea 2008-01-04 och Simon 2012-07-12
  • chess07

har varit hos bm idag bf+4 och värdena var oförskämt bra!
    bltr 120/70
    sf 38
    hb 121
    vikt 16 kg +

fick ingen hinnsvepning dock.... skit och blä!
    har det inte satt igång på fred får vi en tid till spec på månd för koll.

• Maho81

Mmmm aj! Den färdknäppen visste var den tog och dessutom så mycket snabbare än förra gången. Hello ryggvärk from Hell.

• HannaVirrpanna

Maho81: ja då blir det färdknäpp för mig med ikväll! Nu är det vräkning, det är dessutom trevligt medan man vräker bebben!

• nilepile89

Här blir det la oxå förösöka med färdknäpp ikväll, sist gjorde det så jädra ont så fick lägga ner. Men ikväll då jävlar...

• Trolla75
    down under skrev 2012-07-16 15:54:37 följande:
    Grattis anjali !! Jag är kvar på bb och snusar bebis.. dom var ju tvungna att sätta in en kateter och jag måste ha den i 3 dygn Trodde jag skulle få åka hem imorgon men måste stanna tills på tors. Det är mysigt med en liten bebis men min lille Kian sover inte så bra. Han vill bara snutta hela tiden så jag får inte sova och mina bröstvårtor Gör sååå ont! Hoppas mjölken rinner till snart så han kan bli mätt och kunna komma till ro så vi båda får sova lite.. Trolla, går inte att skicka pm till dig via surfplattan så jag skriver här! Jag ligger på rum 21 om du kommer in medans jag är kvar. Skicka sms då. Hoppas vi hinner ses nåt, känns det som att det kan vara på G? Lycka till ni andra som går och väntar, snart är det eran tur!
    Har fortfarande inte kommit in, men nu i em kom det en stor bit slempropp så det firade vi med en svamppromenad och det satte igång värkarna... de kommer täta o långa men det gör absolut inte ont! så jag hoppas att det kommer igång under kvällen/natten.

Så vi håller tummarna att det blir en liten tisdagsbebis här...

Håller tummarna att mjölken snart rinner till! du får handmjölka och hjälpa till på traven Flört
    ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - BF 20e juli 2012♥ღ
Svar på tråden Juli bebis 2012