• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Woogie

Då verkar det som att vi är några kvar iaf Det visade sig idag att mannen måste komma in på jobbet trots allt, så nu vill jag ännu mer att det sätter igång *ego* Lycka till, ni som är på g

Jag kan fatta mer eller mindre avgörande beslut i mitt liv utan att fråga på FL först!
  • SaJo81

Fortfarande inget på G här, trots att jag har varit igån HELA dagen! har senaste året använt våran inglasade balkong som extraförråd/ byggarbetsplats och idag tog vi äntligen tag i det, vi har ingen dragkrok på våran bil så nu när grabbarna är hos mina föräldrar så har vi bytt bil och har därmed dragkrok.

så....idag har vi hyrt släp och rensat både på balkongen och i förrådet! förrådet kunde man inte ens gå in i förut men nu är det bannemej ordning och reda.... tog ungefär 6 timmar att rensa ut allt, sen skulle det ju tvättas golv och torkas av på balkongen så man kan använda den igen, =) känns toppen!

passade även på att sätta ihop det nya skötbordet (sista kvar att göra till bebis) och efter många om och men har jag också börjat packa BB-väskan haha! bebisens grejer är packade men det e svårare med ens egna då jag använder så mycket av grejerna som ska med....

ikväll blir det färdknäpp och imon ska vi måla om köket sen får baskemej ungen komma ut :P dagens bravader har inte hjälpt mer än att jag har fruktansvärt ont i ryggen!

• SaJo81

förresten: Grattis Anjiali!

och....

Charlottentott: nu e det på G vad spännande =)

• Linisens

Slemmis borta förra söndan...Ont i ryggen i 1 vecka sammandragningar när ja rör mig....ingen bebis trots detta... BF 23 Juli

• Nicolee

Provade färdknäppa igår men fick inte ens en ynka sammandragning. What the fuck? Jag som får det titt som tätt annars. Jaja fick iaf en mysig stund med min älskling! 6 dagar kvar till BF. Stort heja heja till er som har känningar iaf!! :)

• Linisens

Nicolee man vet inte om man börjar inbilla sig att man har känningar haha man sitter o känner efter

• Nicolee

Haha jag vet, överanalyserar allt!! Jag fick blodblandade flytningar förra veckan som avtog efter 4 dagar, trodde ju ngt var på gång men efter det har det inte hänt ett skit. Dryyyygt! :p

Linisens skrev 2012-07-16 20:45:04 följande:
    Nicolee man vet inte om man börjar inbilla sig att man har känningar haha man sitter o känner efter

• Linisens

Ja börjar bli lite drygt hehe man kan ju inte göra så mkt för att fördriva tiden heller med en stor mage..Har provat de mesta som ska sätta igång förlossningen lite men inget har fungerat hittils

• HannaVirrpanna

Sajo: HUR ORKAR DU??? Blir matt bara av att läsa det där :) jag tycker det var kämpigt att slänga in en tvätt ju :) har ni funderat över hur många barn ni vill ha?

Svar på tråden Juli bebis 2012