• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • FruSandra

Ni som fått era klimpar.. Har ni läkt Down there?
    Mina stygn har börjat skava, känns ibland som ja sitter på rakblad.. De gör skitont!
    Imorn är de 2 veckor sen Vilgot föddes.. Börjar känna mej orolig,. Vissa dagar har ja inte alls ont :S

• SaJo81

Operation måla kök är halvfärdigt, var tvungen att vänta in att färgen skulle torka och nu sitter jag och väntar på att få komma in hos BM för förhoppningsvis sista gången! Köket kommer i alla fall bli skitbra :) det var beige innan och ska nu bli vitt med en liten vägg i griffeltavelfärg som man ska kunna skriva tex saker som behöver handlas eller pojkarna kan få måla på med :)

Om inte nåt satt igång i natt så ska jag storstäda grabbarnas rum imon, rensa ur alla leksaker dom inte leker med och sådär....funderar på att ta garderoberna samtidigt... Vad gör man inte för att sätta igång förlossningen? Börjar tröttna rejält på detta!

• enilorac81

FruSandra- mina stygn som jag fick när BM sydde de inre blygdläpparna skavde och sved när det började läka. Gjorde ont att sitta i vissa lägen, nu 17 dagar sen lillen föddes så är det läkt och jag har lite avslag kvar men inte mycket.

Hoppas det läker för dig med snart!

• SaJo81

Förhoppningsvis sista kollen på MVC
    Resultat:

Hb: 115
    Socker: 6,0
    Blodtryck: 112/69
    Sf: 37cm
    Hjärtljud: 160
    Vikt: 90,2 :S (25,1kg upp sammanlagt)

Fixerad bebis fortfarande, sitter som berget sa BM.... Fick tid nästa torsdag då e jag i v41+0 då skulle hon kolla tappen och se om ja inte kunde få en hinnsvepning (förutsatt att jag inte fött barn då vilket jag naturligtvis hoppas jag gjort vid det laget)

• FruSandra

Enilorac81
    Tack snälla för ditt svar! De ger mej hopp att de är på god väg att läka :)
    Märkte du när stygnen lossnade?

• grahnkotten

Sitter ute i trädgården och plockar vinbär, njuter av att solen äntligen vill titta fram! Även om min kropp mår bäst av regn så mår sinnet bäst av fint väder!
    Går idag in i v 39 (38+0 imorgon). Känns skönt att jag har gått så länge som jag gjort med tanke på att dem trodde den skulle komma i v 25.. Även om jag har 2v t BF så känns det som att jag har gått över tiden! Hoppas innerlighet inte att jag går över tiden får då tror jag att jag går under!

Känns som om min mage har sjunkit idag, lättare att andas å äta! Vilket är välkommet men sedan har trycket neråt ökat dramatiskt.. Även om jag tyckte det tryckte på innan! :)

• smulan12

Frusandra. Jag har med ont sv. Mina stygn mellanåt. Känns som de sticker en. Har också haft några som släppt, för tidigt. :( så just nu ser det inte helt snyggt ut. Hoppas det kan läka vettigt ändå.

• Maho81

Jag känner mig så otroligt rastlös i kroppen (typ restless legs fast i hela kroppen) fast den enda jag egentligen vill är att vila. Jag ligger och vilar, men suckar, pustar och rör mig hela tiden.. Kände likadant igår också

• FruSandra

Smulan12
    Känns skönt att veta att de är fler som har så..
    Hur e de med din UVI? Ja tror inte min är borta :( o sista penicillinet var idag....

Svar på tråden Juli bebis 2012