• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Trolla75
    Charlottetott skrev 2012-07-17 00:07:11 följande:
    22.30 kom vår lille tös!! Väntar på att få åka mer till bb!

Gick snabbt i slutet, (fast jag tyckte inte de kändes så;)) så de blev lite halvdramatisk för hon andades inte så bm började ruska och larm trycka och när läkarn kom skrek hon bara
    Du måste ta ut henne nu!'
    Men då började hon få lite harklingar
    Jag såg och hörde paniken i bm så tittade bort o trodde hon va död:(
    Oj, tur det gick bra! Grattis till tösen! {#emotions_dlg.flower}
    ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - BF 20e juli 2012♥ღ
  • smulan 75

Grattis Charlottetott 
    Värkarna avtog inatt,så ingen bebbe här änTungan ute
    Ut senare o gå lite ärende så får se vad som händer?

• ToKar
    22.30 kom vår lille tös!! Väntar på att få åka mer till bb! Gick snabbt i slutet, (fast jag tyckte inte de kändes så;)) så de blev lite halvdramatisk för hon andades inte så bm började ruska och larm trycka och när läkarn kom skrek hon bara Du måste ta ut henne nu!' Men då började hon få lite harklingar Jag såg och hörde paniken i bm så tittade bort o trodde hon va död:(

Men oj, vilken dramatik skönt att allt gick bra!! Grattis till tösen
  • ToKar

Har haft onda förvärkar hela dagen igår. på kvällen/natten har de kommit med 5min mellanrum... sen avtog det har haft såå ont. hoppas det kommer tillbaka snart... typ ikväll.. sånt här blir man galen av.. Men kan iofs förstå att kroppen vill vila emellanåt.. är helt slut i mage och rygg. 5 dagar kvar till bf..

kan man åka in och få nåt starkare? alvedon+ dusch + vetekudde funkar inte alls längre..

• Alemonia
    ToKar skrev 2012-07-17 07:54:22 följande:
    Har haft onda förvärkar hela dagen igår. på kvällen/natten har de kommit med 5min mellanrum... sen avtog det har haft såå ont. hoppas det kommer tillbaka snart... typ ikväll.. sånt här blir man galen av.. Men kan iofs förstå att kroppen vill vila emellanåt.. är helt slut i mage och rygg. 5 dagar kvar till bf..

kan man åka in och få nåt starkare? alvedon+ dusch + vetekudde funkar inte alls längre..

Ring och prata med dem. Dem det förekommer absolut att det ges något att sova på.
  • chess07
    22.30 kom vår lille tös!! Väntar på att få åka mer till bb!

Gick snabbt i slutet, (fast jag tyckte inte de kändes så;)) så de blev lite halvdramatisk för hon andades inte så bm började ruska och larm trycka och när läkarn kom skrek hon bara
    Du måste ta ut henne nu!'
    Men då började hon få lite harklingar
    Jag såg och hörde paniken i bm så tittade bort o trodde hon va död:(
    Grattis till flickan! Förstår att de var dramatiskt först men vilken tur att det gick bra!!
  • millifjor

Har haft "vanliga" sammandragningar typ hela natten från och till, har vaknat av dem men de gör inte ont, nu sedan två timmar tillbaka har en molvärk börjat infinna sig, känns som mensvärk typ samtidigt som sammandragnigar, mår lite illa också. känner dock inget i ryggen ännu...kan det vara så att min förlossning har börjat?
    Blir galen av att inte veta när var hur det börjar och hur det ska kännas, borde ju fått en manual med när man blev gravid

• Maho81

Grattis! =D

22.30 kom vår lille tös!! Väntar på att få åka mer till bb! Gick snabbt i slutet, (fast jag tyckte inte de kändes så;)) så de blev lite halvdramatisk för hon andades inte så bm började ruska och larm trycka och när läkarn kom skrek hon bara Du måste ta ut henne nu!' Men då började hon få lite harklingar Jag såg och hörde paniken i bm så tittade bort o trodde hon va död:(

Svar på tråden Juli bebis 2012