• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Maho81

Vila efter färdknäppen var visst inte alls melodin så jag får väl köra på att städa och ha mig idag istället då eftersom den onda onda ryggvärken försvann när jag vilade. =(

• nilepile89

Grattis Charlottetott :) håller med dig millifjor vart är instruktionsboken ?? Fan va jobbigt det är att inte vet.....

• HannaVirrpanna

Grattis Charlottetott!! Skönt att allt gick bra tillslut!

Jag har hört nått om att ifall man känner smärta i ryggen så är det mer på riktigt... Eller nått!

Färdknäppte igår igen, inte en känning alls under natten eller nu på morgonen. Jag tror egentligen inte att man kan sätta igång sig skälv, men sist kom ju lite av slemproppen så jag hade ändå hoppats att nått skulle kunna hända.

Idag blir det stranden. Saknar min lilla Frans så himla mycket. Det är ändå rätt skönt att få vara ensam... Det är nog jobbigare för sambon som är pigg! Han går omkring och tjatar på om att han saknar sonen och jag tjatar på om hur jag vill föda barn :) men Frans kommer hem på torsdag så då får jag gosa!

• anjiali

Ooops ....

Forts... När min andra dotter föddes blev det så med läkare och allt. Hua vad läskigt det var men hon mådde jätte bra sen. Kanske blir så när det går så fort ???
    Skönt att ni mår bra.

Tokar: ring förlossningen. Jag hade ju lite som du och sov dåligt. Var välkommen att komma in och få en sovdos. Ibland kanske det är precis vad kroppen behöver för att sätta igång.

Kämpa på alla. Låter ju som det är några stycken som ligger i startgroparna

• millifjor

O nu försvann all molvärk! Aaaaaaaaaaahhhh blir galen snart, kan inte bara ungjäveln komma ut nu !!!

• Sladdis

Charlottetott: Grattis till flickan!!!:) Fy för dramat. Hemskt att du trodde hon dött.

• moncen80

Har sammandragningngar till och från, hade några riktigt starka i går som gjorde ont som fan. men e som bortblåsta i dag, man blir ju lite frustrerad, av bebisen som  retas, men den kommer ju ut så småningom ändå.  fast hadde helst viljat att den skulle kommit i går Tungan ute. kämpa på alla kramar

• SaJo81

Efter all rensning igår kände jag ändå av liiiite sammandragningar igår kväll och några gjorde ändå lite ont med men nu har jag sovit och all värk är borta (förutom stelheten i ryggen) så nu ska jag snart väcka Karln så vi kan måla köket!

Idag är sista (förhoppningsvis) turen till BM, v 39+5... Två dagar till Bf....

Saknar mina gossar så jäkla mycket, nu har dom vart borta i tre dagar! Vill att bebisen ska komma ut delvis för att vi ska hinna föda innan vi ska hämta hem grabbarna!

Svar på tråden Juli bebis 2012