• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • chess07

hej tjejer!
    jag behöver lite råd!
    min slempropp gick rejält i onsd och torsdags och sen dess har jag väldigt vattniga flytningar. de jag undrar på om det är normalt är att jag vid flera tillfällen haft rosa flytningar. Varje tillfälle har bara varit under ett toa besök typ så det är inte mycket men tillräckligt för att fastna som fläckar i trosskydd och när ja torkar mig.
    har haft så nu igen efter en promenad och undrar om det är normalt? är rejält blött i trosskyddet i samband med det också och lite efter.

• chess07

hej tjejer!
    jag behöver lite råd!
    min slempropp gick rejält i onsd och torsdags och sen dess har jag väldigt vattniga flytningar. de jag undrar på om det är normalt är att jag vid flera tillfällen haft rosa flytningar. Varje tillfälle har bara varit under ett toa besök typ så det är inte mycket men tillräckligt för att fastna som fläckar i trosskydd och när ja torkar mig.
    har haft så nu igen efter en promenad och undrar om det är normalt? är rejält blött i trosskyddet i samband med det också och lite efter.

• chess07

hej tjejer!
    jag behöver lite råd!

• Tekla78

FruSandra, mina stygn börjar också klia, men jag ser det som ett tecken på att svullnaden gått ner så att jag känner mer i underlivet. Kommer inte ihåg hur lång tid det tog sist, men det växte en hudflik runt ett stygn som gjorde att stygnet inte ramlade bort och det läkte inte som det skulle. Värt att kolla upp med BM om det inte känns som om det är normalt.

• smulan12

Nej jag märker inte jättestor skillnad. Har några tabletter kvar att ta, hoppas det försvinner. Jäkla skit detdär. Men får du nya då eller vad händer frusandra?

• millifjor

Nehepps, går väl o lägger mig då, utan värkar! Men lillan där inne lever iaf rövare, så det får man väl njuta av ett tag till då

• enilorac81

FruSandra- jag såg stygnen falla av, ett i duschen när jag tvättade mig där nere och 2 när jag torkade mig från toa besök. Men vet inte om man måste upptäckta det.

Det går över även om det känns som em evighet och speciellt jobbigt är det ju att man inte kan sitta för att det gör så ont. Det har ju gått över nu.
    Så håll ut, det går över

• Charlottetott

Tack för alla grattis. Vi hade velat åka hem idag men Luna ( som hon förmodligen får heta) hade ett blåsljud så vi får stanna och titta så de försvunnit imorgon..

Föresten ingen har berättat vilka hemska eftervärkar man kan få...

Svar på tråden Juli bebis 2012